پورموسوى: این قهرمانی را به مربیان فوتبال پایه تقدیم مى کنیم

پورموسوى: این قهرمانی را به مربیان فوتبال پایه تقدیم مى کنیم

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربى تيم جوانان پس از قهرمانى در مسابقات كافا گفت:اين موفقيت حاصل زحمات مربيان تيم هاى پايه فوتبال ايران است.

به گزارش فوتبالی، سيروس پورموسوى در گفت و گو با سايت رسمى فدراسيون فوتبال گفت:ابتدا جا دارد از تلاش تمامى اعضاى تيم ، بازيكنان و همكارانم در كادر فنى تشكر كنم كه با تلاش شبانه روزى توانستند نتايج خوبى را در اين رقابت ها كسب كنند اما حقيقت اين است كه كار ما از اينجا شروع شده و فرصتى براى خوشحالى نداريم. از روز شنبه همه چيز از ابتدا آغاز خواهد شد تا با برنامه ريزى و تلاش در مسير موفقيت گام برداريم.

سرمربى جوانان اضافه كرد:بازى بسيار سختى برابر تاجيكستان داشتيم. بيش از ١٠ هزار تماشاگر از تيم ميزبان حمايت مى كردند و تيم ما در همين شرايط برترى داشت و حتى اگر از فرصت ها استفاده مى كرديم شايسته پيروزى در اين مسابقه بوديم. كسب ١٠ امتياز در چهار مسابقه ارزشمند است خصوصا با توجه به اينكه حريفان قدرتمندى داشتيم و سطح فوتبال اين تيم ها به واقع پيشرفت كرده است. خوشحالم كه در فاز دفاع و حمله به خوبى عمل كرديم و در نهايت قهرمان شديم. در واقع خوشحالى ما از اين بابت است كه خودباورى و اعتماد بنفس لازم براى بچه ها ايجاد شد و اين مسئله مى تواند به ما كمك كند.

پورموسوى همچنين اظهار داشت:قهرمانى مسابقات كافا را به مربيان پرتلاش و زحمت كش فوتبال پايه تقديم مى كنيم چرا كه اين موفقيت حاصل زحمات آنهاست. كسانى كه هيچ ادعايى ندارند و با كمترين درآمد شناسايى و پرورش استعدادها را به بهترين شكل انجام مى دهند. درخشش و موفقيت تيم هاى پايه حاصل زحمات آنهاست و ما در سطح ملى از حاصل تلاش اين عزيزان استفاده مى كنيم. جا دارد از سفير محترم جمهورى اسلامى ايران آقاى صابرى و همكارانشان تشكر كنم همچنين از باشگاههايى كه با ما همكارى خوبى داشتند و بازيكنانشان را در اختيار تيم جوانان گذاشتند. همچنين از حمايت هاى فدراسيون فوتبال، كميته جوانان و كميته فنى قدردانى مى كنم.



9697