فلامنگو رسما از تلاش برای خرید بالوتلی انصراف داد

فلامنگو رسما از تلاش برای خرید بالوتلی انصراف داد

سایت رسمی فوتبالی- با وجودی که در روزهای اخیر صحبتهای زیادی مبنی بر احتمال انتقال ماریو بالوتلی به باشگاه فلامنگوی برزیل به گوش می رسید، اما حالا سران این باشگاه برزیلی رسما اعلام کردند که از انجام مذاکرات برای جذب بالوتلی دست کشیده اند.

به گزارش فوتبالی، بالوتلی 29 ساله در حال حاضر تیم باشگاهی ندارد و شنیده می شد که به زودی به باشگاه فلامنگوی برزیل خواهد پیوست. اما حالا و با انصراف مدیران فلامنگو از خرید بالوتلی، به نظر می رسد که به زودی او مقدمات انتقالش به باشگاه برشای ایتالیا را فراهم کند. چرا که برشا نیز یکی از مشتریان پر وپاقرص این ستاره ایتالیایی در روزهای اخیر بود.

سران باشگاه فلامنگو با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که تصمیم گرفتند تا به روند مذاکرات با بالوتلی و مدیربرنامه هایش پایان دهند.

بالوتلی که 36 بازی ملی هم برای تیم ملی ایتالیا برگزار کرده یکی از بازیکنان پرحاشیه دنیای فوتبال است و سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگی همچون اینترمیلان و منچسترسیتی را درکارنامه ورزشی اش می بیند، اما رفتارهای دور از انتظار و حاشیه های غیرورزشی این بازیکن ایتالیایی باعث شد تا او خیلی زود دچار افت چشمگیری در فوتبالش شده و حالا در یک قدمی انتقال به باشگاه برشای ایتالیا قرار دارد و انتظار می رود که قراردادی سه ساله با این باشگاه به امضا برساند.

6363