اولین لیست والورده درفصل جدید لالیگا، مملو از سورپرایز

اولین لیست والورده درفصل جدید لالیگا، مملو از سورپرایز

سایت رسمی فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا اولین لیست رسمی اش را برای اولین بازی تیمش در رقابتهای فصل جدید لالیگا ارائه کرده است؛ این لیست مملو از سورپرایز است و قرار گرفتن نام کارلس پرز و رافینیا در این لیست حسابی تعجب آور است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا جمعه شب اولین بازی اش در فصل جدید لالیگا را در خانه اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد کرد. والورده بعد از اتمام آخرین جلسه تمرینی تیمش قبل از سفر به بیلبائو، لیست بازیکنان فراخوانده به اردوی تیمش برای این بازی که اولین بازی رسمی بارسلونا در فصل 20-2019 است را منتشر کرد. 

همانطور که والورده در صحبتهای اخیرش گفته بود:« تمام بازیکنانی که با تیم ما تمرین می کنند، مهم هستند و ممکن است درلیست و ترکیب تیم قرار بگیرند»، حالا لیست منتشره از سوی او، اثباتی بر همین گفته هاست. او تعدادی از مهره های کلیدی تیمش را در این لیست قرار نداده و چند بازیکن کم تجربه تر را به اردوی تیم دعوت کرده که در بین آنها نام سه بازیکن از تیم پایه ای بارسلونا دیده می شود و بدین ترتیب 5 بازیکن اصلی بارسا در کاتالونیا خواهند ماند و همراه با کاروان آبی اناری ها عازم باسک نخواهند شد.

لیست بازیکنان دعوت شده توسط والورده برای سفر به بیلبائو عبارت است از: ترشتگن، اینیاکی پنیا، نلسون سمدو، پیکه، لنگله، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، کوتینیو، دی یونگ، کارلس پرز، لوئیس سوارز، دمبله، رافینیا، جونیور، آلنیا، اومتیتی و گریزمان

و بدین ترتیب تودیبو، واگوئه، آرتورو ویدال، مسی و آرتور همراه با سایر هم تیمی هایشان به بیلبائو سفر نخواهند کرد. البته غیبت مسی دراین بازی کاملا قابل پیش بینی بود؛ چرا که او در جلس تمرینی گروهی عصر روز پنجشنبه بارسلونا نیز حضور نداشت و به نظر می رسد که به طور 100% از بند مصدومیت رها نشده است.

 

6363