زنگهای خطر در پاریس: مصدومیت نیمار هنوز درمان نشده

زنگهای خطر در پاریس: مصدومیت نیمار هنوز درمان نشده

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که مشکلات دست از سر نیمار بر نمی دارند. یک هفته اخیر، هفته سرنوشت سازی برای ستاره برزیلی دررابطه با آینده مبهمش در دنیای فوتبال بود و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا با جدیت بیشتری برای به خدمت گرفتن او دست به کار شدند.

به گزارش فوتبالی، تعدادی از مدیران باشگاه بارسلونا روز سه شنبه برای مذاکره با مدیران پی.اس.جی به پاریس رفتند که البته این مذاکرات بی نتیجه به پایان رسید. در این میان پزشکان باشگاه پاری سن ژرمن هم شرایط فیزیکی نیمار را با دقت فراوانی زیرذره بین دارند تا در صورتی که نیمار در این تیم ماندگار شد، بتواند در اوج آمادگی برای تیمشان به میدان برود.

البته تعدادی از پزشکانی که برای این باشگاه پاریسی کار می کنند در گفتگو با روزنامه لوپاریزین اعلام کرده اند که مصدومیت نیمار که درناحیه انگشت پنجم پای راستش رخ داده بود هنوز کاملا بهبود نیافته است. 

اولین بار یک در فوریه سال 2018 و در بازی پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه مقابل المپیک مارسی بود که نیمار دچار شکستگی استخوان انگشت پنجم پای راستش شد و بازیهای مهمی را از دست داد و تقریبا تا پایان فصل نتوانست تیمش را همراهی کند و در همان زمان در برزیل زیر تیغ جراحی رفت. دفعه دوم در سال 2019 او دقیقا از همین ناحیه مجددا مصدوم شد و نتوانست در بازی حساس تیمش در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یونایتد به میدان برود؛ اما این بار نیمار و پزشکان معالجش تصمیم گرفتند تا به دلیل نزدیک بودن رقابتهای کوپا آمه ریکا، از انجام عمل جراحی اجتناب کنند و به شیوه های دیگری در صدد درمان انگشت پای او برآمدند.

اما اندکی قبل از آغاز رقابتهای کوپا آمه ریکا  نیمار در دیداری دوستانه مقابل قطر با مصدومیت دیگری از ناحیه قوزک پا روبرو شد و شانس حضور در این تورنمنت را از دست داد. 

پزشکان باشگاه پاری سن ژرمن که در طول فصل گذشته تلاشهای زیادی برای درمان نیمار انجام دادند، دراین رابطه هشدار داده بودند و گفته بودند:« اگر نیمار فشار زیادی به پایش بیاورد و در بازیهای سطح بالای زیادی حضور بیابد، این مصدومیت ممکن است دوباره عود کند.»   بسیاری از پزشکان براین باورند که مصدومیت قوزک پای نیمار به نوعی به دلیل طولانی شدن دو مصدومیت قبلی اش بوده و پزشکان باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگو با لوپاریزین دراین باره گفته اند:« تردیدهای زیادی درمورد روند درمانی ای که نیمار در برزیل پشت سرگذاشته وجود دارد؛ چرا که متدهای به کار رفته برای درمان او شیوه های ایده آلی برای  این سبک مصدومیتها نبوده است.»

6363