گزارش جنجالی ایندیپندنت: زیدان در فکر استعفا!

گزارش جنجالی ایندیپندنت: زیدان در فکر استعفا!

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه ایندیپندنت در گزارشی جنجالی به قلم دیگو تورس، خبرنگار روزنامه ال پائیس خبر از احتمال استعفای زین الدین زیدان از سمت سرمربیگری رئال مادرید داده است.

به گزارش فوتبالی، دراین گزارش به این نکته اشاره شده که زیدان حس می کند که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی او را در زمینه خرید بازیکنان فریب داده است و رابطه آنها به شدت تیره و تار شده است؛ تا جایی که زیدان ممکن است به زودی از سمتش کناره گیری کند.دلیل و عامل اصلی این دلخوری ها همگی به ناکامی رئال در جذب پل پوگبا برمی گردد. چرا که زیدان پوگبا را در اولویت اول خریدهای تابستانی تیم قرارداده بود و قصد داشت تا در بازسازی تیم مادریدی، پوگبا را محور و سنگ بنای تیمش نماید.

دیگو تورس دراین باره نوشته:« نخریدن پوگبا، زیدان را در یک قدمی استعفا قرار داده است. چرا که زیدان معتقد است که مدیران رئال تمام تلاششان را برای به خدمت گرفتن پوگبا انجام نداده اند.»

پرز در راستای خرید پوگبا، انتقال گرت بیل و یا خامس رودریگز را به عنوان بخشی از وجه خرید این ستاره فرانسوی به سران یونایتد پیشنهاد کرد و حاضر نشد تا رقم درخواستی یونایتد برای فروش پوگبا (170 میلیون یورو) را نقدا روی میز بگذارد. 

این درحالی است که زیدان درنظر داشت تا در پروژه جدیدش در رئال مادرید، تیمش را با محوریت ادن هازارد، پل پوگبا و کیلیان امباپه بچیند. او با اطلاع از غیرممکن بودن خرید امباپه، اطمینان داشت که پرز ، هازارد و پوگبا را به سانتیاگو برنابئو خواهد برد. اما نه تنها که این اتفاق رخ نداده، بلکه هنوز عملیات پاکسازی رختکن رئال برطبق میل زیزو نیز انجام نشده است. این درحالی است که فصل جدید رقابتهای لالیگا از روز جمعه آغاز خواهدشد و رئال شنبه شب در اولین بازی اش دراین فصل مقابل سلتاویگو به میدان خواهد رفت؛ آن هم در شرایطی که بازیکنانی که زیدان روی آنها حسابی باز نمی کند (بیل و خامس) همچنان در رختکن رئال مادرید هستند.

نتایج کسب شده توسط رئال مادرید در اردوی پیش فصل خبر از بی ثباتی در پروژه فعلی رئال دارند. مادریدی ها بدترین اردوی پیش فصل را در بین 20 تیم حاضر در رقابتهای این فصل لالیگا پشت سرگذاشتند و زیدان هم حاضر نیست تا پرستیژ و اعتبارش را زیر سوال ببرد.

او درماه مارس به درخواست فلورنتینو پرز و برای نجات دادن رئال مادرید از بحران، به این تیم بازگشت تا این تیم را از افت چشمگیری که در زمان حضور جولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری گرفتارش شده بود نجات دهد. رئالی ها فصل گذشته را به شکل کابوس واری به پایان بردند و امیدهای فراوانی داشتند تا بتوانند با انجام خریدهای مدنظر زیدان، فصل جدید را در اوج شروع کنند؛ اما نتایج کسب شده توسط این تیم دراردوی پیش فصل از یک سو، و برآورده نشدن خواسته های زیدان از سوی دیگر، چندان دلنشین به نظر نمی رسند. حالا همین مسائل ممکن است باعث لبریز شدن صبر زیدان، درصورت پایان بازار تابستانی و منتقل نشدن پوگبا به تیمش و درنتیجه جدایی غیرمنتظره او از تیم مادریدی، بشود.

6363