دو بازیکن رئال در جمع نامزدهای دریافت جایزه گلدن بوی

دو بازیکن رئال در جمع نامزدهای دریافت جایزه گلدن بوی

سایت رسمی فوتبالی- وینیسیوس جونیور و و رودریگو دو بازیکن رئال مادرید شانس زیادی برای فتح جایزه گلدن بوی که هرساله از سوی روزنامه توتوسپورت ایتالیا به بهترین بازیکن اروپایی زیر 21 سال فوتبال اهدا می شود، دارند.

به گزارش فوتبالی، در ماه آگوست لیست نامزدهای نهایی دریافت این جایزه از 80 نفر به 60 نفر کاهش یافت و در بین مدعیان نام بازیکنان موفقی مثل متیاس دلیخت خرید تابستانی یوونتوس و ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید نیز دیده می شود.

در این لیست نام دو بازیکن از رئال مادرید نیز به چشم می خورد: وینیسیوس جونیور و رودریگو و مجموعا 8 بازیکن شاغل درلالیگا در این لیست دیده می شوند که علاوه بر دو بازیکن رئال، می توان نام ژائو فلیکس خرید تابستانی اتلتیکومادرید، تودیبو بازیکن جوان بارسلونا، فرران تورس و کانگ این لی از والنسیا، لائینس از بتیس، ایساک از رئال سوسیداد، چوکوئزه از ویارئال و لونین دروازه بان رئال که قرضی به وایادولید منتقل شده اند را دید. 

جوردی امبولا، بازیکن بروژ بلژیک و فران تورس تنها بازیکنان اسپانیایی نامزد کسب این جایزه هستند. البته لیگ برتر انگلیس نمایندگان بیشتری نسبت به لالیگا دراین لیست دارد و یازده بازیکن شاغل در لیگ برتر دراین لیست قرار گرفته اند: دالوت از یونایتد، متئو گندوزی و نلسون از آرسنال، کالوم هادسون اودوی و میسون مونت از چلسی، فیل فودن از منچسترسیتی، فن دن برگ از لیورپول، رایان سسگنون از تاتنهام، مویزه کین از اورتون، مورگان گیبز وایت از ولورهمپتون و تام دله بشیرو از واتفورد.

6363