رویارویی هوادار خشمگین کره‌ای با رونالدو در لابی هتل!

رویارویی هوادار خشمگین کره‌ای با رونالدو در لابی هتل!

سایت رسمی فوتبالی 0 یک هوادار خشمگین کره ای مسافتی طولانی را از کره جنوبی به سوئد سفر کرد تا از رونالدو به خاطر عدم حضور در بازی دوستانه یوونتوس در سئول انتقاد کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو غایب بزرگ یووه در تساوی این تیم در بازی دوستانه مقابل تیم منتخب لیگ کره جنوبی در اواخر ژولای بود.  این بازیکن وارد میدان نشد تا هواداران کره ای از غیبت ستاره پرتغالی خشمگین شوند و حتی پلیس سئول پرونده ای را علیه رونالدو باز کند.

حالا یک هوادار کره ای از فرصت سفر یوونتوس به سوئد برای آخرین بازی اینترنشنال چمپیونزکاپ استفاده کرد تا از بازیکن پرتغالی انتقاد کند. این هوادار که کواک جی هیوک نام دارد به لابی هتل محل اقامت رونالدو رفت تا با ستاره پرتغالی روبرو شود. کواک که ویدئویی طولانی از حضورش در هتل در کانال یوتیوب خود با بیش از سه میلیون بیننده منتشر کرده به زبان انگلیسی خطاب به رونالدو می گوید:"چرا به کره سفر نکردی؟"

رونالدو جوابی نمی دهد اما کواک چندین بار این سوال را تکرار می کند تا توجه بازیکن پرتغالی را جلب کند. کواک در این کلیپ می گوید:"آقای رونالدو هواداران ما تو را خیلی دوست دارند اما چرا این کار را کردی؟"

حالا رسانه های کره جنوبی اعلام کرده اند که کواک ماه اینده به ایتالیا سفر می کند تا دوباره اعتراضش را به گوش رونالدو برساند!