حمله ستاره سابق بارسا به نیمار: بازگشت او رختکن را ویران می‌کند

حمله ستاره سابق بارسا به نیمار: بازگشت او رختکن را ویران می‌کند

سایت رسمی فوتبالی - هریستو استویچکوف، ستاره سابق باشگاه بارسلونا، به شدت با بازگشت نیمار به این تیم مخالف بوده و معتقد است که او می‌تواند مانند یک بمب در رختکن بارسا عمل کند.
به گزارش فوتبالی، تلاش‌های مدیران بارسلونا برای بازگرداندن مهاجم برزیلی از پاری سن ژرمن وارد مرحله جدیدی شده است. برخی از مدیران این تیم به پاریس سفر کرده اند و امیدوار هستند که علیرغم هزینه زیادی که برای خرید فرنکی دی یونگ و آنتوان گریزمان کرده اند، برای انتقال نیمار نیز به توافق برسند. گفته می شود که جوزپ ماربا بارتومئو، مدیرعامل بارسلونا، شخصا علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد. هریستو استویچکوف بر این باور است که دلیلی برای هزینه زیاد برای نیمار وجود ندارد و او جایی در تیمی که الان نیز پر از ستاره است، نخواهد داشت. مهاجم سابق بلغار بارسلونا در این باره به یونی ویژن گفت: " بارسلونا نیازی به نیمار ندارد. او جایی در این تیم نخواهد داشت چون همین حالا نیز ستارگان زیادی در این تیم حاضر هستند. آنها عثمان دمبله، لوییس سوارز، آنتوان گریزمان و لیونل مسی را دارند. او می خواهد کجا بازی کند؟ نیمار می تواند مثل یک بمب در رختکن بارسلونا عمل کند. مطمئنا عده ای از بازیکنان خواهان بازگشت او بوده و این خواسته را با مدیرعامل مطرح کرده اند. اما بارسا نباید یک یورو برای این انتقال هزینه کند چون پولی برای پرداخت به پی اس جی ندارد. "
هریستو استویچکوف در ادامه و درباره معاوضه بازیکن با نیمار اضافه کرد: " پیشنهاد بازیکن به پاری سن ژرمن؟ این بی احترامی است. برای مثال راکیتیچ یک بازیکن سختکوش است. او پسری متواضع است که هرگز کم نیاورده و همیشه از ارزش های بارسلونا دفاع کرده است. کوتینیو نیز هزینه زیادی داشته اما فوتبال خوبی دارد و من از او نیز دفاع میکنم. امیدوارم هیچ بازیکنی نیوکمپ را ترک نکند. "

۱۰۷۰