یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر؛ باشگاه‌های بدهکار هنوز تسویه نکرده‌اند

یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر؛ باشگاه‌های بدهکار هنوز تسویه نکرده‌اند

وب سایت رسمی فوتبالی- در حالی طبق اعلام سازمان لیگ، هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود که رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال می‌گوید به جز چند تیم، تعداد قابل توجهی از باشگاه‌های بدهکار هنوز بدهی‌های خود را پرداخت نکرده‌اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، جمشید نورشرق در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت تسویه بدهی باشگاه‌های بدهکار فوتبال ایران در یک هفته مانده به آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: برخی باشگاه‌ها بدهی‌های خود را تسویه کرده‌اند اما همچنان تعداد قابل توجهی از باشگاه‌ها با طلب‌کاران خود تسویه نکرده و بدهکار هستند.

این وکیل دادگستری و رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کمیته تعیین وضعیت با باشگاه‌های بدهکار مماشات خواهد کرد یا خیر، افزود: بنای تعطیل کردن لیگ را نداریم. اگر باشگاه‌ها تسویه کنند، می‌توانند مجوز بگیرند و قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند و در غیر این صورت تیم‌ها اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را نخواهند داشت.

نورشرق اضافه کرد: البته کمیته تعیین وضعیت برای باشگاه‌ها به منظور تسویه بدهی‌های خود مدت یا مهلتی تعیین نکرده است بلکه طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان، باشگاه‌ها اجازه دارند بازیکنان مدنظر خود را جذب و سپس قرارداد با آنها را ثبت کنند. هر باشگاه‌های که بدهی خود را تسویه نکرده باشد، نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.

4344