مدیر دورتموند: پیشنهاد یک باشگاه بزرگ برای سانچو را رد کردم

مدیر دورتموند: پیشنهاد یک باشگاه بزرگ برای سانچو را رد کردم

سایت رسمی فوتبالی - هانس یواخیم واتزکه، مدیر اجرایی بورسیا دورتموند، مدعی شده که این باشگاه پیشنهاد یک تیم بزرگ اروپایی برای جذب جیدون سانچو را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد یکی از تیم هایی است که گفته می شود علاقه بسیاری به جذب این بازیکن تراز اول دارد. حالا دورتموند تایید کرده که یک باشگاه بزرگ اروپایی درخواست جذب سانچو را ارائه کرده است. واتزکه در گفتگو با یکی از نشریات آلمانی اظهار داشت: " مدیر یکی از باشگاه بسیار بزرگ در بهار از من درباره فروش سانچو سوالاتی کرد اما من به او گفتم که باید فعلا این موضوع را فراموش کند و او پس از آن دیگر تماسی با من نداشته است. او می دانست که منظور من از حرفی که زدم، چه بوده است. "

این بازیکن که متولد لندن است و در آکادمی منچسترسیتی رشد کرده به دلیل عدم حضور در ترکیب اول این باشگاه تصمیم گرفت که به بوندس لیگا رفته و شانس خود را در تیم دورتموند امتحان کند. او از زمان پیوستن به این تیم درخشش خوبی داشته و 12 گل و 17 پاس گل آمار او در فصل گذشته برای این باشگاه آلمانی است. رئال مادرید نیز یکی دیگر از تیم هایی است که گفته می شود شرایط این بازیکن را دنبال می کند. واتزکه درباره ادامه حضور سانچو در تیم خود گفت: " بازیکنان 19 ساله زیادی با این استعداد وجود ندارند. او همچنین اهل این کشور نیست و ارتباطی با آلمان ندارد. وقتی بازیکنی مثل سانچو داری باید هر سال شرایط را به خوبی بررسی کنی. همه چیز صادقانه پیش نمی رود. اگر یک بازیکن خارجی بر این باور باشد که باشگاه در این بازه زمانی برایش مناسب نیست، تلاش برای حفظ او منطقی نخواهد بود. "

1070