دوراهی ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ برتر: اصفهان یا مشهد؟

دوراهی ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ برتر: اصفهان یا مشهد؟

وبسایت رسمی فوتبالی –  امید ابراهیمی می‌تواند آخرین بمبی باشد که قبل از شروع لیگ برتر منفجر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هنوز تکلیف هافبک تیم ملی مشخص نشده است. اگر چه گفته می‌شود او به خاطر داشتن قرارداد با باشگاه الاهلی، علیرغم کنار گذاشتن از این تیم( طبق ادعای رسانه‌های قطری)، فصل آینده هم در لیگ ستارگان قطر به فوتبالش ادامه خواهد داد و از الوکره به عنوان مقصد احتمالی او یاد شده، اما دو باشگاه شهرخودرو و سپاهان امیدوارند که این بازیکن را در صورت بازگشت به لیگ برتر، جذب کنند.

هفته گذشته، سایت فوتبالی برای اولین بار خبر مذاکره باشگاه شهر خودرو با ابراهیمی را رسانه‌ای کرد. مذاکره‌ای که طی یکی دو روز گذشته عنوان شد به نتیجه نرسیده اما امروز سایت ورزش سه خبر داده که هفته آینده جلسه ای بین ابراهیمی و حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو برگزار خواهد شد تا مذاکره نهایی درباره پیوستن این بازیکن به تیم یحیی گل‌محمدی صورت بگیرد.

این وسط سپاهان و امیر قلعه‌نویی هم امیدوار به همکاری مجدد با ابراهیمی هستند و تیتر یک شماره امروز روزنامه گل به این ماجرا اختصاص دارد. حالا باید دید در صورت بازگشت ابراهیمی به فوتبال ایران، کدام از این دو تیم مدعی، می‌توانند آخرین بمب فصل نقل و انتقالات را منفجر کنند. آیا ابراهیمی به سپاهان و اصفهان برخواهد گشت یا شهرخودرو بعد از جذب مهدی رحمتی و سروش رفیعی، یک بازیکن سرشناس دیگر را هم به مشهد خواهد برد.

1984