مهاجم سابق رئال مادرید بمب تراکتور می‌شود؟

مهاجم سابق رئال مادرید بمب تراکتور می‌شود؟

وبسایت رسمی فوتبالی – آیا باشگاه تراکتور مهاجم سابق آرسنال و رئال مادرید را به خدمت خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل یکی از کانال‌های تلگرامی پرمخاطب در حوزه فوتبال، استوری امانوئل آدبایور را منتشر کرد. استوری ای که مربوط به یکی از صفحات طرفداری تراکتور در اینستاگرام است که بازیهای تراکتور را به زبان ترکی استانبولی گزارش می‌کند.

صفحه مربوطه آخرین پست خود را به این موضوع اختصاص داده که آدبایور یکی از گزینه‌های مالک باشگاه تراکتور برای پیوستن به تیم مصطفی دنیزلی است و زنوزی در استانبول مشغول مذاکره با این بازیکن است.

این خبر را به خاطر آنکه آدبایور آن را در استوری‌اش منتشر کرده، می‌توان جدی گرفت. آدبایور 35 ساله در تیمهای متعددی بازی کرده که معروفترین آن رئال مادرید بوده و آرسنال و منچسترسیتی و تاتنهام هم سایر تیمهای بزرگ این مهاجم بوده اند.

آدبایور آخرین بار در تیم باشاک شهیر ترکیه بازی کرده اما او از 29 اردیبهشت که جلوی گالاتاسرای 22 دقیقه بازی کرد، به دلیل مصدومیت دیگر بازی نکرده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد تعدد مصدومیت او در رقابتهای فصل گذشته بوده و این بازیکن سرشناس، از 34 هفته سوپرلیگ ترکیه، فقط در 19 مسابقه به میدان رفت که 3 گل و 2 پاس گل در کارنامه او ثبت شده است.

گزارش را اینگونه به پایان می رسانیم که خبرگزاری ایسنا در واکنش به انتشار خبر احتمال حضور آدبایور در تراکتور، مدعی شده که  این بازیکن شرایط حضور در تیم محبوب شهر تبریز را ندارد.

1984