حدادی‌فر: با این شرایط تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا نمی‌شوند

حدادی‌فر: با این شرایط تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا نمی‌شوند

وبسایت رسمی فوتبالی- قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که کشورهای عربی و شرق آسیا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتبال داشته‌اند و تیم‌های ایرانی با این شرایط نمی‌توانند قهرمان آسیا شوند.

به گزارش فوتبالی، قاسم حدادی فر با اشاره به شکست ذوب‌آهن برابر الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در پیش داشتیم، ولی در 30 دقیقه اول فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم. متأسفانه ما روی ضدحملات غافلگیر شدیم و آنها با درخشش بازیکنان خارجی‌شان به آن چیزی که می‌خواستند دست پیدا کردند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با تمجید از عملکرد محمدباقر صادقی در این بازی خاطر نشان کرد: صادقی در نیمه اول چند مهار خوب داشت و باعث شد تا دروازه ما در چند نوبت بسته بماند. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و وقتی شکست می‌خوریم همه با هم مقصر هستیم. صادقی گلر توانمندی است و کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن به این بازیکن اعتماد دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تیم‌های ایرانی در چند دهه اخیر در لیگ قهرمانان آسیا ناکام مانده‌اند؟»، تصریح کرد: بی‌دلیل نیست که در این سال‌ها در رده باشگاهی و ملی قهرمان آسیا نشده‌ایم. تیم‌های عربی که واقعاً پیشرفت کرده‌اند و ما در زمینه امکانات و هزینه‌ها با آنها اصلاً قابل قیاس نیستیم. شما می‌بینید که بازیکنان خارجی تیم‌های عربی چه کیفیتی دارند و حتی بازیکنان بومی آنها هم به طرز چشمگیری پیشرفت کرده‌اند. مربیان و بازیکنان خارجی در این تیم‌ها تعیین‌کننده هستند و نقطه تفاوت ما با آنها به شمار می‌آیند.

حدادی‌فر در پایان اظهار داشت: کشورهای عربی و شرق آسیا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتبال داشته‌اند و تیم‌های ایرانی با این شرایط نمی‌توانند قهرمان آسیا شوند. فصل گذشته هم پرسپولیس در یک شرایط خاص و با همدلی عجیبی که در این تیم ایجاد شد به فینال رسید. در کل باید بپذیریم فوتبال ما از خیلی جهات نسبت به تیم‌های عربی و شرق آسیا عقب افتاده است و با این شرایط نمی‌توانیم در آسیا قهرمان شویم.


9697