حسین ابراهیمی: تارتار تصور می‌کرد مصدوم هستم

حسین ابراهیمی: تارتار تصور می‌کرد مصدوم هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- حسین ابراهیمی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت معتقد است که بازیکنان در سقوط این تیم به لیگ دسته اول ۲۰ تا ۳۰ درصد مقصر بودند.

به گزارش فوتبالی، حسین ابراهیمی در گفت‌وگویی در مورد حضورش در تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: یکی دو پیشنهاد داشتم، ولی دوست داشتم با مهدی تارتار کار کنم. قبلاً هم در داماش گیلان با این مربی کار کرده بودم و به خاطر او نفت مسجدسلیمان را انتخاب کردم. پارسال هم با پیشنهاد تارتار مواجه شده بودم، ولی قسمت نبود که با یکدیگر همکاری کنیم. خوشحالم که حالا این فرصت ایجاد شده است و امیدوارم عملکرد خوبی در تیم جدیدم داشته باشم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد قرار بود چند روز در تمرینات حاضر شود تا سپس مهدی تارتار در مورد جذبش تصمیم بگیرد، خاطر نشان کرد: من قبل از حضور در تمرینات قراردادم را بستم و موضوع این‌طور نبود که در برخی رسانه‌ها عنوان شد. تارتار تصور می‌کرد که مصدوم هستم، ولی این‌طور نبود. وقتی هم در تمرینات حاضر شدم همه چیز مشخص شد.

ابراهیمی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان تیم گردن‌گلفتی است، تصریح کرد: قطعاً این تیم با شرایط خوبی وارد لیگ خواهد شد. خوشبختانه بازیکنان خوبی از پارس چنوبی و چند تیم دیگر به تیم نفت اضافه و چند بازیکن فصل گذشته هم حفظ شده‌اند. مطمئناً پارس جنوبی حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

مهاجم فصل گذشته سپیدرود در مورد سقوط این تیم به لیگ دسته اول هم گفت: همه می‌دانند قبل از شروع لیگ برتر چه اتفاقاتی رخ داد. دو تیم مختلف در رشت و تهران تمرین می‌کردند و از همان ابتدا مشکلات مختلف مدیریتی در تیم آغاز شد. تیم ما در زمینه جذب بازیکن هم شرایط بسیار بدی داشت و با آن اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داد، قابل پیش‌بینی بود که سپیدرود با چنین سرنوشتی مواجه شود. در فوتبال فقط قرار نیست 11 بازیکنی که به زمین مسابقه می‌روند همه چیز را تعیین کنند و مشکلات و حاشیه‌های سپیدرود تیم را به این روز انداخت.

وی در خاتمه یادآور شد: برخی از هواداران از روی تعصب یا اطلاعات کمی که داشتند، اعتراض می‌کردند و همین موضوع فشار را روی بازیکنان بیشتر می‌کرد. بازیکنان سپدرود 20 تا 30 درصد مقصر سقوط این تیم بودند و مشکلاتی که وجود داشت، در نهایت به سپیدرود ضربه زد. من یک سال و نیم در این تیم بودم و سال گذشته مصدومیت در نیم‌فصل دوم اجازه نداد که به این تیم کمک کنم و شرمنده هواداران شدم. امیدوارم مشکلات سپیدرود که همچنان ادامه دارد، برطرف شود و دوباره این تیم را در لیگ برتر ببینیم.

7655