درخواست 250 میلیون یورویی پی.اس.جی از بارسا برای فروش نیمار

درخواست 250 میلیون یورویی پی.اس.جی از بارسا برای فروش نیمار

سایت رسمی فوتبالی- همه می دانند که سران دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن ارتباط خوبی با هم ندارندو شاید حتی بتوان آنها را به نوعی دشمن هم دانست. البته این دشمنی در سالهای اخیر ایجاد شده است و بخشی از آن به خاطر انتقال جنجالی نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن و حالا خواسته او برای بازگشت به تیم کاتالان است.

به گزارش فوتبالی، اما حالا تیم پاریسی به مشکل برخورده و باید مشکلش را حل کند؛ نیمار دیگر نمی خواهد در پاریس بازی کندو خواسته اش بازگشت به بارسلوناست. در این میان، باشگاه رئال مادرید هم وارد عمل شده تا بلکه بتواند نیمار را مال خود کند و هنوز احتمال انتقال نیمار به رئال را نباید تا آخرین روزی که این جنجال به پایان برسد، نادیده گرفت. 

حالا سران دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن برسرمیز مذاکره نشسته اند تا درمورد آینده نیمار تصمیم بگیرند؛ اما خواسته سران باشگاه پاری سن ژرمن روشن و واضح است؛ آنها برای فروش نیمار به بارسلونا 250 میلیون یورو طلب می کنند و حاضر نیستند که تخفیف بدهند. این درحالی است که دو سال پیش آنها با پرداخت 222 میلیون یورو نیمار را از بارسا به خدمت گرفته بودند و حالابرای فروش او به تیم کاتالان 28 میلیون یورو بیشتر طلب کرده اند.

دراین میان صحبت از احتمال انتقال چند بازیکن از نوکمپ به پارک دوپرنس به عنوان بخشی ازاین مبلغ مطرح است ولی تنها بازیکنی که تا به اینجای مذاکرات ، توانسته دل مدیران پی.اس.جی و توخل را به دست بیاورد و آنها او را به عنوان بخشی از این جابه جایی پذیرفته اند، فیلیپه کوتینیو است؛ بازیکنی که اجازه مذاکره با تیمهای دیگر را دارد و اخیرا پیشنهادی از بایرن مونیخ دریافت کرده است تا بتواند جای خالی روبن و یا ریبری را در تیم پر کند.

از سوی دیگر بارسلونایی ها هم با مشکلات متعددی روبرو هستند؛ آنها بودجه کافی برای خرید نجومی نیمار را ندارند. طبق گفته بارتومئو، رئیس بارسا، آنها با پرداخت رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگام آنتوان گریزمان او را به رختکن تیمشان بردند و از همین رو بخش عمده ای از بودجه تابستانی شان را خرج کرده اند. البته برخی مدیران بارسا هم بنابه دلایلی ورزشی هنوز موافق خرید نیمار نیستند؛ آنها معتقدند که نیمار تهدیدی جدی برای ثبات تیم به ویژه در لحظات سرنوشت ساز فصل است. چرا که حضور او در تیم کاتالان، ممکن است باعث نیمکت نشینی برخی از مهاجمان این تیم شود و این اتفاقی  است که قطعا به مذاق بازیکنانی مثل لوئیز سوارز و یا آنتوان گریزمان خوش نخواهد آمد.

6363