لمپارد: سخت ترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده ام؟ مسی!

لمپارد: سخت ترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده ام؟ مسی!

سایت رسمی فوتبالی- فرانک لمپارد سرمربی جوان باشگاه چلسی در آستانه مصاف تیمش مقابل لیورپول در سوپرکاپ اروپا به این نکته اشاره کرده که پر کردن جای خالی ادن هازارد در تیمش غیرممکن است.

به گزارش فوتبالی، لمپارد در این رابطه گفت:« پر کردن جای ادن هازارد در چلسی غیرممکن است؛ چون او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. اگر به آمار گلها، پاس گلها و قدرت لیدری هازارد در چلسی نگاه کنیم، متوجه می شویم که او یکی از موفق ترین بازیکنان چلسی در فصول اخیر بوده.»

لمپارد در بین سالهای 2012 تا 2014 در کنارهازارد توپ می زد و تجربه بازی کردن در کنار او را دارد.

لمپارد در گفتگو با وب سایت رسمی یوفا هم به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:« مسی حیرت آورترین بازیکن دنیا و سرسخت ترین رقیب ممکن است.» او در پاسخ به این سوال که سرسخت ترین بازیکنی که مقابلش قرار گرفته چه کسی بوده گفت:« می توانم دو تا جواب بدهم؟ شاید هم سه تا..اولین نفر که مسی است. او حیرت آورترین بازیکن دنیاست. وقتی مقابلش قرار می گیری حس می کنی که با کسی بازی می کنی که اصلا در سطح ما نیست. دو بازیکن دیگری هم که مقابلشان لحظات خیلی سختی را سپری کردم، ژاوی و اینیستا بودند. آنها در اطراف تو بازی می کنند و تو نمی توانی به آنها نزدیک شوی. فوتبال آنها برای من عادی نبود و کاملا متفاوت با هر آن چیزی بود که دیده بودم.»

لمپارد حالا امیدواراست که چلسی او هم بتواند با سبکی مشابه با بارسا بازی کند. او دراین رابطه گفت:« آنچه من می خواهم، تیمی است که روان بازی کند و بتواند با شرایط تطبیق بیابد. نمی خواهم که فقط به یک ایده متوسل شوم ویک دیدگاه و یک برنامه داشته باشم؛ می خواهم بازیکنانم امکان تطبیق یافتن با شرایط مختلف را داشته باشند و با هم پیشرفت کنیم. »

  

6363