رسمی/ انتقال قرضی دروازه بان رئال مادرید به تیم رونالدوی برزیلی

رسمی/ انتقال قرضی دروازه بان رئال مادرید به تیم رونالدوی برزیلی

سایت رسمی فوتبالی- آندری لونین، دروازه بان باشگاه رئال مادرید به صورت قرضی به رئال وایادولید منتقل شد. سران دو باشگاه رئال مادرید و وایادولید برسر انتقال قرضی این دروازه بان اوکراینی و 20 ساله به وایادولید به توافق رسیدند و بدین ترتیب لونین برای یک فصل و به صورت قرضی در تیمی که مالکیت آن در اختیار رونالدو لوئیز نازاریو دلیما است منتقل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، لونین فصل گذشته به صورت قرضی در لگانس بازی می کرد و تجربه حضور درتیم ملی اوکراین را درکارنامه ورزشی اش دارد.

این دروازه بان 191 سانتی متری و 80 کیلوگرمی فوتبالش را در باشگاه دنیپروی اوکراین آغاز کرد و اولین بازی رسمی اش را در سال 2016 مقابل کارپاتی لفیف برگزار کرد و در آن فصل (17-2016)، 25 بازی رسمی انجام داد و به طور میانگین درهربازی کمتر از یک گل دریافت کرد. فصل بعد او به تیم زوریا لوهانسک اوکراین پیوست و با این تیم اولین حضورش در رقابتهای لیگ اروپا را تجربه کرد. لونین در آن فصل 36 بازی انجام داد و مورد توجه سرمربی تیم اوکراین قرار گرفت

در روز 23 مارس سال 2018 او در بازی دوستانه اوکراین مقابل عربستان سعودی اولین بازی ملی اش را انجام داد و پس از آن در بازی با آلبانی هم درترکیب تیمش قرار گرفت و در رقابتهای جام جهانی زیر 20 ساله های جهان که اخیرا در لهستان برگزار شد، دستکش طلا را مال خود کرد.

در فصل 18-2017 رئال مادرید او را به خدمت گرفت و به صورت قرضی در اختیار لگانس قرار داد. لونین در آن فصل مجموعا 7 بازی در لالیگا و جام حذفی برای تیمش برگزار کرد و در کل 7 گل  دریافت کرد. 

او روز چهارشنبه اولین جلسه تمرینی اش را زیر نظر سرمربی وایادولید برگزار خواهد کرد و پس از آن در ساعت 11.30 به وقت اسپانیا درسالن کنفرانس خبری ورزشگاه خوسه سوریا معارفه خواهد شد.

6363