درخواست مدیران عاملان باشگاه‌های فوتسال از تاج مبنی رد استعفای انصار‌فرد

درخواست مدیران عاملان باشگاه‌های فوتسال از تاج مبنی رد استعفای انصار‌فرد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعاملان باشگاه های فوتسال با انتشار بیانیه‌های متعددی خواستار عدم موافقت با استعفای انصاری‌فرد شدند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مدیر عاملان باشگاه های فوتسال با انتشار بیانیه‌های متعددی خواستار عدم موافقت با استعفای انصاری‌فرد شدند.

بیانیه‌های مدیر عاملان باشگاه‌های فوتسال به شرح زیر است:

به گزارش فارس و به نقل از سایت باشگاه شهرداری کرج رحیم اسفندیاری مدیرعامل باشگاه مقاومت شهرداری کرج پس از استعفای محمدحسین انصاری فرد در حمایت از وی با صدور بیانیه ای استعفا داد، در متن ابن بیانیه آمده:

با سلام و احترام
پیرو استعفای جناب آقای محمد حسن انصاری فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال کشور

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهرداری کرج مراتب اعتراض خود را از این روند اعلام می نماید و با توجه به سابقه مدیریتی جناب آقای انصاری فرد به عنوان بازیکن ارزشی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ، مدیریت عاملی باشگاه های پرسپولیس و راه آهن تهران و هم چنین اقدامات ارزنده و شایان ذکر ایشان حین تصدی سمت ریاست سازمان لیگ و کمیته فنی فوتسال کشور آنهم در شرایطی که فوتسال دچار سوء مدیریت گردیده بود آن را سر و سامان بخشید و با تصمیمات منطقی و عقلایی خود لیگ فوتسال را در تمامی رده ها مدیریت و سازماندهی نمود ، هم چنین در حمایت از باشگاه های لیگ برتری و راه تعامل سازنده با سازمان ها ، ارگانها و نهاد ها قدم برداشته بود حال این سوال در اذهان عمومی متواتر گردیده است که قطعا دخالت های بی مورد و غیر مسئولانه از مسئولین فدراسیون نشین باعث استعفای مهره کارآمد هم چون جناب آقای انصاری فرد گردیده است.

باشگاه مقاومت شهرداری کرج بر خود لازم می‌داند مراتب اعتراض خود را به گوش ریاست محترم فدراسیون فوتبال جناب آقای مهندس تاج که خود نیز از افراد ارزشی می باشند برساند و خواسته باشگاه‌های لیگ برتری حفظ جناب آقای انصاری فرد با شرایط مدنظر ایشان می باشد .

لذا اینجانب رحیم اسفندیاری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهرداری کرج در راستای حمایت از جناب آقای انصاری فرد و مداخله افراد غیر متخصص در فوتسال کشور از سمت خود استعفا می نمایم و قطعا دلیل استعفای ما عدم کار کردن با افراد غیر فوتسالی خواهد بود .

امیدوارم این روند به زودی حل شود و‌ آقای تاج راه بازگشت جناب انصاری فرد را که یک شخص کاملا کار بلد و زحمت کش و‌ارزشی هست را فراهم کند

همچنین در همین راستا  سعید نجاریان‌ مدیر باشگاه شهروند ساری با ابراز ناراحتی از استعفای محمد حسنانصاریفرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال کشور اظهار‌ داشت: انصاری‌فرد سالها از بازیکنان طراز اول فوتبال ملی ایران بوده که اخلاقش سرآمد و الگوی همه جوانان بوده و در کسوت سرمربی تیم ملی فوتسال چند بار قهرمان آسیا شده و دستاوردهای وی در زمان مدیریت و مربیگری اش هرگز از یاد علاقمندان به فوتبال نخواهد رفت.

وی ‌افزود: انصاری‌فرد را سالهاست که می شناسم و او را مدیری اخلاق مدار ، متعهد و توانمند می دانم و معتقدم چنین مدیران متخصص و پایبند به اصول نطام اخلاقی و اسلامی که این ‌روزها تعدادشان در فدراسیونها به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد باید در بدنه مدیریت فدراسیون حفظ و حمایت شوند.

نجاریان که سابقه بیست سال متوالی مدیریت در لیگ برتر ایران را دارد با بیان اینکه آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال همواره با دغدغه مندی خاصی پیگیر حل مشکلات فوتسال بوده است، گفت: اطمینان دارم که ایشان اجازه نخواهد داد مدیر ارزشمندی همچون انصاریفرد که در همین مدت کوتاه حضورش منشاء تحولات قابل توجهی بوده، به همین راحتی عرصه را ترک نماید.

عضو چهار دوره اخیر هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آقای تاج با ‌درایت همیشگی‌ شان شرایط را به گونه ای مدیریت کند تا شاهد ادامه حضور آقای انصاری‌فرد در سمت ریاست سازمان لیگ فوتسال باشیم.

به گزارش فارس، باشگاه سوهان محمد سیمای قم نیز حمایت خود را از جناب آقای محمد حسن انصاری فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال در زمینه ادامه حضور ایشان در این سمت اعلام می کند. امروز فوتسال ایران با حضور این چهره کارآمد در فضایی آرام و نظمی آرامش بخش قدم بر می دارد و کج سلیقگی ها و اعمال نظرات شخصی نباید به بهای از دست دادن مهره های تاثیرگذار بر این آرامش تمام شود. از این رو، باشگاه سوهان محمد سیمای قم برای دفاع از حقوق فوتسال، نظم، یکپارچگی و عدالت پشتیبان انصاری فرد است و هر اقدامی جز حفظ ایشان در سمت ریاست کمیته فوتسال را به منزله آشفتگی در فوتسال قلمداد می کند. به امید تصمیمات عاقلانه و در جهت حفظ منافع جمعی فوتسال ایران

در همین راستا غلامعلی مرتضایی مدیر عامل فرش آرا در واکنش به استعفای محمد حسن انصاریفرد در گفتگو با سایت باشگاه گفت:آرامش این روزهای فوتسال بی شک مرهون حضور اهالی با درایت و اهل فوتسال است.
انتخاب جناب آقای انصاری فرد که از کارکشتگان عرصه ورزش و مدیریت به ویژه در فوتسال بودند، از سوی آقای تاج، باعث امیدواری شد و در ادامه هم دیدیم که چنین انتخاب ارزشمندی نتایج خود را نشان داد.اینک هم از ریاست محترم فدراسیون فوتبال توقع می‌رود با حمایت از انتخاب با درایت خویش،حضور موثر آقای انصاری فرد را برای توسعه و پیشرفت فوتسال ادا‌مه دار کنند‌.
باشگاه فرش آرا مشهد با حمایت خود از جناب آقای محمد حسن انصاری فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال ،خواستار ادامه حضور و فعالیت ایشان در این سمت است.
بی شک حضور فردی چنین متعهد،متدین و متخصص در فوتسال مایه رضایت اهالی فوتسال به ویژه باشگاه ها خواهد بود.تعامل با باشگاه ها و اهالی رسانه نشان از توانمندی ایشان است که امیدواریم ادامه داشته باشد و افراد غیر متخصص به این حیطه وارد نشوند.این تصمیم منجر به شوک منفی در اهالی فوتسال شده است و امیدواریم تصمیم جمعی و خردمندانه ای در این خصوص اخذ شود.

4344