اتمام جلسه پی.اس.جی و بارسا بر سر نیمار: بی نتیجه!

اتمام جلسه پی.اس.جی و بارسا بر سر نیمار: بی نتیجه!

سایت رسمی فوتبالی- شهر پاریس امروز میزبان جلسه ای مهم میان مدیران باشگاه بارسلونا و سران باشگاه پاری سن ژرمن برای روشن کردن تکلیف مبهم نیمار بود. اما طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، این جلسه بدون آنکه نتیجه ای در پی داشته باشد به پایان رسید. گویا در این جلسه رسمی که اولین دیدار سران دو باشگاه برای گفتگو برسر نیمار است، بدون آنکه توافقی حاصل شود، خاتمه یافته است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر و با اتمام این جلسه مهم، مواضع دو باشگاه فاصله زیادی با هم دارد؛ سران باشگاه پاری سن ژرمن از مدیران بارسلونا درخواست 100 میلیون یورو به اضافه انتقال کوتینیو و سمدو را به رختکن تیمشان داشته اند و بارسلونایی ها پیشنهاد دیگری داشتند که مورد موافقت سران باشگاه پاریسی قرار نگرفته. 

پیشنهاد بارسایی ها، فرستادن کوتینیو و راکیتیچ به پاریس و گرفتن حق خرید نیمار برای فصل 21-2020 (با ارزش تقریبی 80 تا 100 میلیون یورو در آن فصل) است. 

منابع آگاه از روند این مذاکره بر این باورند که با وجود اختلاف زیاد خواسته های دو باشگاه، این شرایط برای جلسه اول عادی به نظر می رسد و طبیعی است که اختلاف نظرهایی دراین رابطه وجود داشته باشد و انتظار می رود که درجلسات بعدی، شرایط تغییر کند و دلیل آن هم خواسته قاطع نیمار برای ترک پاریس به نظر می رسد.

خاویر بورداس، یکی از مدیران ارشد بارسلونا همراه با اریک آبیدال، مدیر فنی این تیم و آندره کوری، مشاور ارشد باشگاه کاتالان در کشور برزیل، در حال حاضر در پاریس به سر می برند و امروز جلسه ای حساس را با مدیران باشگاه پی.اس.جی برگزار کردند. در این میان نیمار در سفری یک روزه به آلگاروه پرتغال رفته ودر کنسرت یک خواننده برزیلی حضور یافته. او به دنبال آن است که به هر قیمتی شده پاری سن ژرمن را ترک کند و خواسته اصلی اش بازگشت به بارسلونا و قرار گرفتن دوباره درکنار مسی وسوارز است.

6363