اخراج رسمی عادل رامی از مارسی به خاطر حاشیه های پی در پی

اخراج رسمی عادل رامی از مارسی به خاطر حاشیه های پی در پی

سایت رسمی فوتبالی- مدیران باشگاه المپیک مارسی تصمیم گرفتند تا عادل رامی را از تیمشان اخراج کنند. این بازیکن فرانسوی که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهایی مثل والنسیا، میلان و سویا را در کارنامه ورزشی اش می بیند، حالا از تیم مارسی اخراج شده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته ها و ماه های اخیر اخبار حاشیه ای زیادی از زندگی شخصی عادل رامی سران مارسی را عصبانی کرده بودو غیبت او در جلسه تمرینی اخیر تیم برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی، صبر آنها را لبریز کرد و بدین ترتیب آنها قرارداد رامی را فسخ کردند تا حالا او بازیکن آزاد باشد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، چند هفته پیش اخباری مبنی بر تصمیم سران باشگاه مارسی برای فسخ قرارداد رامی منتشر شده بود که این خبر به صورت رسمی تائید نشد. اما حالا این مدافع 33 ساله که دو فصل اخیر برای مارسی توپ می زد، از این تیم اخراج شده است. حالا رامی باید به دنبال تیم دیگری برای خودش باشد و با وجودی که ملی پوش تیم ملی فرانسه است، با درنظر داشتن شرایط سن و سالش و البته حاشیه های غیرورزشی اش، بعید است که تیمی حاضر به به خدمت گرفتن او شود. حالا سران مارسی باید به دنبال بازیکن جایگزینی برای او باشند؛ چرا که برروی نیمکت تنها آلوارو گونزالس اسپانیایی و لوکاس پرین فرانسوی را دارند.

رامی هفته گذشته در بازی اول تیمش در فصل جدید لیگ یک فرانسه غایب بود و مارسی در این بازی با نتیجه 0-2 مغلوب ریم شد. 

جنجالها در زندگی شخصی او، با اعلام خبر نامزدی او با پاملا آندرسون، بازیگر هالیوودی آغاز شد. پس از مدتی خانم اندرسون او را به خودشیفتگی و خیانت متهم کرد و یادآوری کرد که رامی بارها او را تهدید کرده است. بعد از آن حضور در یک مسابقه تلویزیونی دردسر جدیدی بود که او ایجاد کرد. این برنامه تلویزیونی در اواخر ماه ژوئن پخش شد ولی زمان ضبط آن مربوط به یک ماه قبل بود؛ دقیقا زمانی که عادل رامی تظاهر به مصدومیت می کرد. همین بی انضباطی ها باعث شد تا سران باشگاه حالا رسما تصمیم به فسخ قرارداد او بگیرند. او حالا تنها 2 هفته فرصت دارد تا تیم جدیدی برای خودش پیدا کند.

6363