رونالدو: تفاوتم با مسی این است که من با لیگ قهرمانان شناخته می‌شوم!

رونالدو: تفاوتم با مسی این است که من با لیگ قهرمانان شناخته می‌شوم!

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو باور دارد که تفاوت او با لیونل مسی در این است که با باشگاه های مختلفی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و با این رقابت ها شناخته می شود. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد که یک قهرمانی با منچستریونایتد و 4 قهرمانی دیگر با رئال مادرید به دست آمده است. این بازیکن با DAZN برای ساخت یک مستند مصاحبه ای کرده که یک قسمت دیگر از آن امروز منتشر شده سات. او در این مصاحبه درباره رقابت خود با لیونل مسی و نبرد تمام نشدنی دو اسطوره این نسل نیز صحبت هایی را مطرح کرده است. رونالدو گفت: " تفاوت من و مسی در این است که من برای باشگاه های مختلفی بازی کرده ام و با آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز تجربه کردم. برای 6 فصل متوالی من آقای گل لیگ قهرمانان بودم. بازیکنان زیادی نیستند که 5 قهرمانی در اروپا را تجربه کرده باشندد بنابراین به همن دلیل احساس می کنم که من را با این رقابت ها می شناسند. مسی بازیکن بسیار خوبی است که تنها با 5 توپ طلایی که برنده شده به خاطر آورده نخواهد شد بلکه او نیز مانند من هر سال پیشرفت کرده است. هر روز با هدف و برای تمرین بیشتر از خواب بیدار می شوم و فقط به دنبال کسب پول نیستم. خدا را شکر نیازی به پول ندارم بنابراین می خواهم جایگاهی در تاریخ فوتبال برای خودم داشته باشم. "

رونالدو نیز مانند مسی 5 بار برنده توپ طلا شده است. مسی نیز همین تعداد توپ طلا دارد اما تمام دوران بازی خود را در بارسلونا پشت سر گذاشته و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورده که آخرین آنها پیش از سه قهرمانی متوالی رئال مادرید و در سال 2015 بود. 

1070