مقصد دروازه‌بان تیم ملی فوتسال مشخص شد/ محمدی در گازپروم روسیه

مقصد دروازه‌بان تیم ملی فوتسال مشخص شد/ محمدی در گازپروم روسیه

وب سایت رسمی فوتبالی- سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند قرار است در تیم گازپروم روسیه بازی کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه گیتی پسند امروز اعلام کرد که سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش این تیم از تیم های اروپایی پیشنهاد دارد و قرار است این بازیکن به زودی راهی اروپا شود.

پیگیری ها نشان می دهد تیم گازپروم روسیه خواهان محمدی است و قرار است دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران راهی لیگ روسیه شود. پیش از این هم محمدرضا کرد بازیکن ایرانی به تیم گازپروم پیوسته بود.

محمدی بعد از بازی این هفته گیتی پسند با شهروند در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، از تیم گیتی پسند به صورت رسمی جدا خواهد شد.

از سوی دیگر باتوجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتسال ایران و پر بودن سهمیه لیگ برتری گیتی پسند، این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه بان خارجی به جای محمدی است.

مدیران گیتی پسند که از مدت ها پیش در جریان جدایی محمدی قرار داشتند، با یک دروازه بان اسپانیایی و دو دروازه بان برزیلی مذاکره کرده اند و به زودی یکی از این بازیکنان معرفی خواهد شد. احتمال اینکه دروازه بان خارجی گیتی پسند امروز یا فردا معرفی شود، وجود دارد.

7655