سوژه روز: اسم رمزی به نام مارک ویلموتس

سوژه روز: اسم رمزی به نام مارک ویلموتس

وبسایت رسمی فوتبالی –  آیا مارک ویلموتس، اسم رمز فدراسیون برای گرفتن پول از وزارت ورزش است؟

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال، در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد که وزارت ورزش از دو سه ماه مانده به شروع سال 98 هیچ پولی به حساب فدراسیون فوتبال واریز نکرده و به همین دلیل، هنوز قسط اول قرارداد سرمربی تیم ملی پرداخت نشده است.

اگر چه مارک ویلموتس تا امروز نسبت به تاخیر در پرداخت حقوقش هیچ واکنشی نشان نداده اما این شایعه مطرح شده که ممکن است مارک ویلموتس در اعتراض به این مساله، برای اردوی تیم ملی در ماه شهریور به ایران برنگردد.

روزنامه گل با اشاره به این شایعه نوشته: شواهد نشان می دهد این موضوع – برنگشتن ویلموتس – زیاد جدی نیست و آن را باید بیشتر تلاش فدراسیون در بحران نمایی داستان مربی بلژیکی دانست. به بیان ساده تر، گویا فدراسیون بدش نمی آید با گسترش شایعه برنگشتن ویلموتس به ایران، وزارت را برای کمک به حفظ این مربی تحت فشار قرار دهد. تحلیل و فرضیه ما این است که " ویلموتس برنمی‌گردد" اسم رمز فدراسیون برای تحریک افکار عمومی و ایجاد فشار روی دولت است.

در چنین شرایطی، گفته می‌شود ویلموتس هفته آینده به ایران می‌آید تا تمرینات تیم ملی برای بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی را استارت بزند

1984