بایرن مونیخ 3- 1 انرژی کوتبوس؛ برد باواریایی ها در جام حذفی آلمان

بایرن مونیخ 3- 1 انرژی کوتبوس؛ برد باواریایی ها در جام حذفی آلمان

سایت رسمی فوتبالی- بایرن مونیخ با پیروزی 3-1 مقابل انرژی کوتبوس، به دور بعد رقابت های جام حذفی آلمان، دی اف بی پوکال، صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان نیکو کوواچ در شبی که میهمان تیم کوچک انرژی کوتبوس بودند، چندان به دردسر نیفتادند و در نهایت با یک پیروزی راحت، راهی مرحله بعد شدند.

همانطور که انتظار می رفت، بازی با برتری بایرنی ها آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی، موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت ما تا دقیقه 32 برای زدن گل اول منتظر ماندند. روی ارسال توماس مولر بود که ابتدا کینگزلی کومان با ضربه سر دروازه حریف را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما موزر با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد. توپ برگشتی به روبرت لواندوفسکی رسید و او با یک ضربه والی، کار را تمام کرد.

دو دقیقه بعد لواندوفسکی می توانست روی پاس کومان، فاصله را به دو گل افزایش دهد اما این بار موزر در مقابل ضربه او مقاومت کرد. برتری بایرنی ها در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بایرن موقعیت های بهتری داشت و سرانجام در دقیقه 65 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله بود که روی پاس لئون گورتسکا به سمت چپ، کومان صاحب موقعیت شد و بعد از یک حرکت عرضی، با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چندین موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 83 به گل سوم رسیدند. روی حرکتی که خود گورتسکا آغاز کرد، در نهایت او روی پاس گنابری، توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد.

در دقایق پایانی از فشار حملات بایرن کاسته شد و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان سه گل به پایان می رسد، کوتبوس در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، یکی از گل های خورده را جبران کرد. خطای گورتسکا روی تاز، یک ضربه پنالتی نصیب کوتبوس کرد و خود این بازیکن آن را تبدیل به گل تیمش کرد اما این گل، نتوانست مانع از صعود بایرن شود و باواریایی ها با پیروزی 3-1 راهی مرحله بعد شدند.

در دیگر دیدارهای مهم امشب جام حذفی آلمان، اشتوتگارت 0-1 هانزاروستوک را شکست داد؛  وولفسبورگ 3-5 هالچر را برد و کارلسروهه 0-2  بر هانوفر غلبه کرد.