مورینیو: ژائو نمی تواند از بار مسئولیت اتلتیکو فرار کند

مورینیو: ژائو نمی تواند از بار مسئولیت اتلتیکو فرار کند

سایت رسمی فوتبالی- نمایش حیرت آور ژائو فلیکس باپیراهن اتلتیکومادرید در بازیهای پیش فصل باعث حیرت خیلی ها شده است. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان که با قیمتی نجومی از لیگ پرتغال به اتلتیکومادرید منتقل شد در بازیهای پیش فصل نمایش فوق العاده ای برای اتلتیکومادرید داشته و حالا ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید در گفتگو با کانال فدراسیون فوتبال پرتغال به تمجید از این ستاره جوان و هموطنش پرداخته است.

مورینیو درمورد ژائو فلیکس گفته:« ژائو ماموریتی بزرگ، در حد و اندازه های مهارتهایش و البته مبلغی که برای خریدش پرداخت شده، پیش رو دارد. به نظرم او نمی تواند از زیر این مسئولیت در برود. مهم نیست که 18 ساله باشی، یا 20 ساله و یا 25 ساله، مهم مهارت و مسئولیتی است که روی دوشت قرار دارد و این مسئولیت، مسئولیت اعدادو ارقام است که نمی توانی از زیر آن شانه خالی کنی.»

مورینیو براین باور است که رشد اتلتیکومادرید، ژائو را یک گام بزرگ به جلو خواهد راند. او معتقد است که باوجودی که اتلتیکو از نظر مالی یک قدم عقب تر از باشگاه هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا (در فوتبال اسپانیا) است، اما سرمایه گذاری های خوبی را انجام داده:« از نظر سرمایه گذاری، اتلتیکومادرید باعث می شود که این مسئولیت روی دوش این تیم باشد که برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. قطعا رئال مادرید و بارسلونا از لحاظ پتانسیل و قدرت اقتصادی، فرهنگ و کیفیت همیشه در این سطح هستند ولی اتلتیکو در سالهای اخیر این توقعات را ایجاد کرده و سرمایه گذاری ای که این تیم انجام داده حیرت آور است. حالا زمان آن است که آنها بگویند: ما اینجا هستیم. ما تیم بزرگی هستیم؛ می خواهیم تیم بزرگی باشیم و اینجا هستیم تا قهرمان شویم.»

 

6363