رسمی/ بازگشت مانگالا از سیتی به والنسیا

رسمی/ بازگشت مانگالا از سیتی به والنسیا

سایت رسمی فوتبالی - الیاکیم مانگالا، مدافع فرانسوی دنیای فوتبال از منچسترسیتی به والنسیا پیوست. این انتقال در شرایطی انجام شد که او در فصل 17-2016 به صورت قرضی در والنسیا توپ زده بود.

به گزارش فوتبالی، او حالا با امضای قراردادی دوساله که تا تابستان 2021 اعتبار خواهد داشت، پیراهن والنسیا را به تن خواهد کرد. این بازیکن 28 ساله تا پایان این فصل با منچسترسیتی قرارداد خواهد داشت و فصل اول انتقالش به والنسیا به صورت قرضی خواهد بود ولی در پایان فصل پیش رو ، او به صورت رسمی بازیکن والنسیا خواهد شد.

مانگالا در سال 2014 از پورتو به سیتی پیوست ولی بعد از عملکرد ناامید کننده اش دراین تیم در فصل 17-2016 به صورت قرضی به والنسیا منتقل شد. در آن فصل او مجموعا در 33 بازی در تمامی تورنمنتها برای والنسیا به میدان رفت و دو گل زد و یک بار هم کارت قرمز دریافت کرد و والنسیا آن فصل را در رده دوازدهم جدول لالیگا به پایان برد.

پس از آن مانگالا به صورت قرضی به اورتون منتقل شد ولی بعد از مصدومیتی شدید و ناکامی در این تیم مجددا به سیتی بازگشت. او مجموعا 79 بار برای سیتی در تمامی تورنمنتها به میدان رفت وتنها 57 بار در لیگ برتر انگلیس پیراهن سیتی را به تن کرد. 

مانگالا محصول آکادمی استاندارد لیژ بلژیک است و درسال 2011 به پورتو پیوست و در 95 دیداری که با پیراهن پورتو برگزار کرده بود به 13 گل رسیده بود.

6363