رسمی/ موناکو و خرید یک بازیکن شاغل در لیگ ترکیه

رسمی/ موناکو و خرید یک بازیکن شاغل در لیگ ترکیه

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه موناکو، هنری اونیه کورو را با قراردادی 15.1 میلیون یورویی از باشگاه اورتون خریداری کرد. 

به گزارش فوتبالی این بازیکن نیجریه ای بعد از حضور قرضی در باشگاه های آندرلخت و گاتالاسرای حالا به لیگ یک فرانسه منتقل خواهد شد تا برای پنج سال پیراهن موناکو را به تن کند. این بازیکن نیجریه ای 22 ساله است و در ابتدای فصل 18-2017 با قراردادی 7.5 میلیون پندی به اورتون پیوسته بود و فصل قبل از آن (17-2016) با زدن 22 گل با پیراهن تیم اوپن بلژیک، حسابی توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده بود.

البته او هرگز پیراهن اورتون را به تن نکرد و مسئولان این باشگاه انگلیسی بلافاصله بعد از خرید اونیه کورو او را به صورت قرضی به آندرلخت واگذار کردند. او درتمامی تورنمنت ها 10 گل برای آندرلخت بلژیک به ثمر رساند و البته مصدومیتی شدید از ناحیه زانو مانع از درخشش بیشتر او شد. 

این بازیکن نیجریه ای در فصل 19-2018 به صورت قرضی به گاتالاسرای ترکیه منتقل شد و در لیگ ترکیه توانست 14 گل برای این تیم به ثمر برساند.

خود اونیه کورو با انتشار توئیتی از سران اورتون تشکر کرده تا این فرصت را برای او فراهم کرده اند تا در فوتبال اروپا توانایی هایش را به نمایش بگذارد:« من می خواهم از مسئولان اورتون تشکر کنم که این فرصت را برایم فراهم کردند تا بهترین سال عمر ورزشی ام را در گالاتاسرای تجربه کنم. دوران حضورم درترکیه فوق العاده بود. هواداران، باشگاه و هم تیمی هایم جوری رفتار کردند که انگار در خانه ام هستم.»

حالا سران باشگاه موناکو هم با انتشار پیغامی در شبکه های اجتماعی خبر خرید اونیه کورو را اعلام کردند:« باشگاه موناکو با افتخار خرید هنری اونیه کورو را از باشگاه اورتون اعلام می کند. یک هافبک تهاجمی جدید با قراردادی 5 ساله به ما پیوست.»

6363