رئال مادرید ضعیف ترین تیم لالیگا دراردوی پیش فصل

رئال مادرید ضعیف ترین تیم لالیگا دراردوی پیش فصل

سایت رسمی فوتبالی- فصل جدید رقابتهای لالیگا در آستانه آغاز است و تیمها برای رسیدن به آمادگی هرچه بیشتر بازیهای دوستانه متعددی را برگزار می کنند؛ اما بازیهای دوستانه رئال مادرید آنطور که توقع می رفت، به نفع کهکشانی ها پیش نرفته و زیدان و شاگردانش نتوانسته اند تا در بازیهای یپش فصل به نتایج مطلوبی دست بیابند.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها در بین تمام تیمهای حاضر در لالیگا (در دیدارهای دوستانه اردوی پیش فصل) تیمی با دریافت بیشترین گل هستندو از حیث گلزنی در رده هشتم قرار دارند و از 21 امتیاز ممکن در بازیهای دوستانه تنها 8 امتیاز کسب کرده اند.

اولین بازی رئال مادرید در فصل جدید لالیگا عصر شنبه در خانه سلتاویگو در ورزشگاه بالائیدوس برگزار خواهد شد و این درحالی است که آنها در بین تمام تیمهای حاضر در لالیگا، ضعیف ترین تیم در اردوی پیش فصل بوده اند. شاگردان زیدان در 7 دیدار دوستانه ای که در اردوی پیش فصل برگزار کرده اند به 3 باخت دست یافتند (مقابل بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و تاتنهام)، 2 بار مقابل حریفان مساوی کردند (مقابل آرسنال و رم) و تنها 2 برد مقابل فنرباغچه و ردبول سالزبورگ به دست آوردند.

اگر بخواهیم به صورت مجازی، عملکرد تیمهای لالیگایی در اردوی پیش فصل را در یک جدول به ثبت برسانیم، رئال مادرید در قعر این جدول قرار می گرفت؛ چرا که از 21 امتیاز ممکن تنها 8 امتیاز کسب کرده (میانگین 1.1 امتیاز در هربازی).

بهترین تیم لالیگا در اردوی پیش فصل تابستانی، گراناداست که دراین جدول مجازی در صدر جدول قرار می گیرد و در هر 7 دیدار دوستانه اش به پیروزی رسیده است.

اینطور به نظر می رسد که دراردوی پیش فصل، خط دفاعی، پاشنه آشیل رئالی ها بوده است. از همین رو زیدان باید تمرکز اصلی اش را برروی بهبود عملکرد خط دفاعی تیمش قرار دهد. در 7 دیدار دوستانه رئال مادرید تا به اینجا، آنها 18 گل دریافت کرده اند که به طور متوسط 2.6 گل در هربازی است.

 

6363