تن هاگ آب پاکی را روی دستان رئال ریخت: فن ده بیک می ماند

تن هاگ آب پاکی را روی دستان رئال ریخت: فن ده بیک می ماند

سایت رسمی فوتبالی- اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام در کنفرانسی خبری در مورد احتمال جدایی دنی فن ده بیک از تیمش صحبت کرد و در مورد گمانه زنی ها راجع به انتقال احتمالی او به رئال مادرید به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ در کنفرانسی خبری قبل از بازی تیمش در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا که روز سه شنبه مقابل تیم پائوک برگزار خواهد شد دراین رابطه اظهارنظر کرد و تاکید کرد که روی فن ده بیک، دست کم در فصل پیش رو حساب ویژه ای باز کرده است.

تن هاگ دراین رابطه گفت:« فکر می کنم که فن ده بیک این فصل را با ما سپری خواهد کرد. اگر غیر این صورت باشد، باید از مارک اوورمارس خبر بگیرم.» بدین ترتیب و با این صحبتها، به گمانه زنی هایی که در روزهای اخیر در مورد احتمال انتقال این بازیکن هلندی به رئال مادرید به گوش می رسید پایان داده شد. و بعید به نظر می رسد که او زودتر از سال 2020 با ترک رختکن آژاکس آمستردام به تیم دیگری منتقل شود.

آژاکسی ها در بازار نقل وانتقالات تابستانی دوتا از مهره های ارزشمندشان را از دست دادند؛ فرانکی دی یونگ به بارسلونا پیوست و متیاس دلیخت به یوونتوس رفت و حالا خبر ماندن فن ده بیک در رختکن این تیم، قطعا باعث شادی هواداران آژاکس خواهد شد. از سوی دیگر، رئالی ها که هنوز موفق به خرید پل پوگبا نشده اند، امیدهای فراوانی داشتند تا بتوانند این ستاره هلندی را به رختکن تیمشان ببرند که با صحبتهای تن هاگ، بعید است در تابستان امسال به این خواسته برسند.

6363