کاوانی، اولین بمب اینتر بکام خواهد بود

کاوانی، اولین بمب اینتر بکام خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که اولین بمب خبری باشگاه اینترمیامی آماده انفجار است؛ ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه پاری سن ژرمن حالا در یک قدمی انتقال به این تیم قراردارد و انتظار می رود تا اولین بازی اش برای این تیم را در سال 2020 در لیگ ام.ال.اس برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، آلوارو اسکئیردو، خبرنگار سرشناس ورزشی در صحبتهایی اعلام کرده که کاوانی در ماه جولای سال آینده میلادی و بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، رسما به اینترمیامی منتقل خواهدشد و بدین ترتیب او اولین خرید جنجالی این باشگاه متمول آمریکایی که دیوید بکام یکی از سهامداران اصلی آن است، خواهد بود.

کاوانی در سال 2006 به فوتبال اروپا منتقل شد و اولین بازی اش در اروپا را برای تیم پالرموی ایتالیا برگزار کرد. او در طول 13 فصل حضورش در فوتبال اروپا، مهارتهای فوتبالی اش را با پیراهن تیمهای پالرمو و ناپولی (درسری آ ایتالیا) و پاری سن ژرمن (لیگ یک فرانسه) به نمایش گذاشت.

کاوانی در حال حاضر 32 ساله است و گویا تصمیم گرفته تا بعد از سالها حضور در فوتبال اروپا، مجددا به قاره آمریکا بازگشته و به لیگ ام.ال.اس مهاجرت کند و بدین ترتیب گام در مسیر برخی از ستاره های دنیای فوتبال و تیم ملی اروگوئه، از جمله نیکلاس لودئیرو که پیراهن تیم سیاتل ساندرز را به تن می کرد بگذارد. او بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به تیم بکام خواهد پیوست و بدین ترتیب ستاره جدید لیگ ام.ال.اس پس از بازیکنانی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، کارلوس ولا و نانی لقب خواهد گرفت.

6363