رونالدو: زیدان باعث شد تا احساس خاص بودن بکنم

رونالدو: زیدان باعث شد تا احساس خاص بودن بکنم

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در صحبتهایی نسبت به زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید که مدتها در برنابئو سرمربی او بود، ادای احترام کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریس رونالدو در طول دوران حضورش در رئال مادرید دو سال و نیم شاگرد زیدان بود و تنها حرفهایی که میتواند درمورد زیزو برزبان بیاورد، صحبتهای مثبت و تحسین آمیز است.

رونالدو در گفتگو با DAZN در مورد زیدان گفته:« اعتماد به نفسی که هر بازیکنی به آن نیاز دارد، فقط به خود او بستگی ندارد؛ بلکه به افرادی که او را محاصره می کنند نیز وابسته است؛ از هم تیمی ها و بازیکنان تیم گرفته تا سرمربی باشگاه. باید حس کنی که بخش مهمی از گروه هستی و زیدان کاری کرد که من حس مهم و خاص بودن بکنم.»

این ستاره پرتغالی درادامه به این نکته اشاره کرد که اگرچه زیدان سبک بازی او را تغییر نداده ولی نقش پررنگی در موفقیتهای فوتبالی اش داشته:« زیدان به من خیلی کمک کرد. او فرد قابل احترامی بود و زمانی که تبدیل به سرمربی من شد، با شناخت بیشتری که از او پیدا کردم، بیش از قبل شیفته او شدم. این را به خاطر سبک شخصیتی، شیوه صحبت کردنش و شیوه هدایت تیم و شیوه رفتاری اش با من می گویم. زیدان معمولا به من می گفت:" کریس استراحت کن. کسی که تفاوتها را رقم می زند، تو هستی" او می دانست که من می توانم تفاوتها را رقم بزنم و همیشه صادقانه حرفهایش را می زد؛ به همین خاطر ارتباط دوستانه ای که با او برقرار کردم همیشه در قلبم باقی خواهد ماند.»

 

 6363