اوزیل و استخدام چند بادیگارد 24 ساعته با سگهای آموزش دیده

اوزیل و استخدام چند بادیگارد 24 ساعته با سگهای آموزش دیده

سایت رسمی فوتبالی- مسعوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ دو ستاره باشگاه آرسنال چندی پیش مورد حمله یک گروه از سارقان مسلح قرار گرفتند و همین اتفاق باعث شده تا حاشیه های زیادی در زندگی شخصی و فوتبالی این دو ایجاد شود. 

به گزارش فوتبالی، نام این دو بازیکن ، به خاطر همین اتفاق و به دلیل مسائل امنیتی در لیست بازیکنان آماده بازی آرسنال مقابل نیوکاسل قرار نگرفت و آنها همراه با کاروان تیمشان عازم سفر نشدندو همچنان هم ترجیح می دهند تا دور از انظار عمومی باشند. طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، حالا اوزیل تصمیم گرفته تا نیروهای امنیتی بیشتری را برای حفاظت از جانش به خدمت بگیرد و حالاچند نیروی امنیتی همراه با سگهای تربیت شده به صورت 24 ساعته در اطراف منزل او نگهبانی می دهند.

همه چیز از ماه جولای آغاز شد. زمانی که چند سارق مسلح به خودرویی که اوزیل و کولاسیناچ در آن بودند حمله کردند و سعی داشتند تا ساعت و اتومبیل آنها را در شهر لندن بدزدند. البته آنها در نهایت موفق به سرقت از این دو فوتبالیست نشدند. چرا که کولاسیناچ با آنها درگیر شد. اما شنیده می شود که این سارقان عضو یکی از باندهای خطرناک سرقت اروپای شرقی هستند. اما اعضای این باند همچنان این دو فوتبالیست را تهدید می کنند و وعده داده اند که تمام دار و ندار آنها را به سرقت خواهند برد. همین باعث شده تا همسر کولاسیناچ حالا از ترس تهدیدها، انگلیس را ترک کرده و به آلمان بازگردد.

چند روز پیش دو نفر در خارج از خانه اوزیل در شمال لندن دستگیر شدند و همین اتفاق باعث شده تا حالا او تعداد نیروهای امنیتی که مسئولیت محافظت از او را برعهده دارند افزایش دهد. کمی بعد هم کولاسیناچ تصویری از خودش در کنار مسعوت اوزیل را که درکنار هم لبخندزنان دیده می شدند منتشر کرد و بدین ترتیب اعلام کرد که حالشان خوب است. حالا سران باشگاه آرسنال هم منتظر آن هستند تا هرچه سریعتر این دو بازیکن به جمع شاگردان اونای امری اضافه شوند.

 

 6363