پاسخ تند لمپارد به مورینیو: کاری ندارم کارشناسان چه می‌گویند

پاسخ تند لمپارد به مورینیو: کاری ندارم کارشناسان چه می‌گویند

سایت رسمی فوتبالی – فرانک لمپارد به انتقادات مورینیو پاسخ داده است. مورینیو، مربی سابق چلسی که حالا کارشناس شبکه اسکای است، گفته بود که لمپارد باید مقابل منچستر یونایتد ترکیب باتجربه‌تری را به میدان می‌فرستاد.

لمپارد در جریان شکست چهار بر صفر چلسی مقابل منچستر یونایتد از تامی آبراهام 21ساله و میسون ماونت 20ساله در ترکیب استفاده کرد. مورینیو گفت که او باید اولیویه ژیرو و انگولو کانته را به آنها ترجیح می‌داده است.

اما لمپارد در پاسخ به مورینیو گفته است: «لازم نیست خیلی به این فکر کنم که دیگران چه می‌گویند و کارشناسان چه می‌گویند. چیزی که روشن است این است که ما این تیم را داریم و به آن باور داریم. من که نمی‌توانم بازیکنان را از اتاق پزشکان بیرون بکشم؛ حالا چه باتجربه باشند و چه نه. بازیکنانی که امروز بازی کردند یا روی نیمکت بودند، بازیکنان آماده ما بودند.

در تیم ما جای خالی بازیکنان ملی‌پوش و بازیکنان بزرگ دیده می‌شود. اما این نباید بهانه ما باشد. ما در این بازی برای مدتی طولانی حاکم بودیم، اما چهار اشتباه مرتکب شدیم. در بیشتر دقایق بازی، اوضاع طوری نبود که نتیجه چهار بر صفر باشد. اما ما باید این را بپذیریم.»

مورینیو گفت: «اگر کانته می‌توانست 30، 35 دقیقه بازی کند، پس می‌توانست در ترکیب ثابت قرار بگیرد. اگر او یک ساعت هم دوام می‌آورد، یعنی یک ساعت می‌توانست بازی کند. حس من این است که چلسی می‌توانست با دانش بیشتری به میدان برود. مارکوس آلونسو روی نیمکت بود. کانته روی نیمکت بود. ژیرو روی نیمکت بود. به عملکرد تامی آبراهام نگاه کنید. به عملکرد میسون ماونت نگاه کنید. حتی به عملکرد آندریاس کریستنسن نگاه کنید. برای دیدارهایی در این حد نیاز به عملکرد بهتری دارید.»

8444