چهار مساله بزرگ پیش روی بارسلونا

چهار مساله بزرگ پیش روی بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا دیشب و پس از بازی مقابل ناپولی، با هواپیمای چارتر از دترویت به پایتخت کاتالونیا بازگشت. بازیکنان این تیم یک روز استراحت کردند اما کادر فنی و اعضای کلیدی هیئت مدیره سخت به کار مشغول شدند. آنها چهار کار پیش رو دارند.

اوضاع نیمار مساله‌ مهمی است که بارسلونا باید به آن بپردازد. مساله بعدی شمار زیاد هافبک‌های بارسلونا است. آنها می‌توانند با فروش ایوان راکیتیچ یا آرتورو ویدال، به درآمد برسند، چیزی که در حال حاضر بسیار به آن نیاز دارند. همچنین رافینیا هم هست که قراردادش در سال 2020 به پایان می‌رسد و اوضاعش پیچیده شده است. احتمالا هیچ پیشنهادی برای جذب او نخواهد رسید.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، احتمال جدایی فیلیپه کوتینیو هم به‌شدت کاهش یافته است. بعید است باشگاه‌های ایتالیایی خواهان بازگرداندن او به سری آ باشند، و پی‌اس‌جی محتمل‌ترین گزینه است. البته خود این بازیکن دوست دارد در بارسلونا بماند. 

مساله چهارم هم درخشش ریکی پوچ در پیش‌فصل است و این که برای انتقال قرضی او، پیشنهادهایی رسیده است. این بازیکن 19ساله حالا باید گزینه‌هایش را بررسی کند؛ این که در بارسلونا ب بماند و امیدوار باشد که گاهی به تیم اصلی فراخوانده شود، یا این که در ترکیب ثابت تیم دیگری به میدان برود.

8444