بازگشت گرت بیل به فهرست رئال مادرید

بازگشت گرت بیل به فهرست رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل علیرغم ابهامات درباره آینده اش در سانتیاگو برنابئو در فهرست رئال مادرید برای دیدار دوستانه امشب برابر رم حضور دارد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی ولز تابستان امسال در آستانه پیوستن به باشگاه چینی جیانگسو سونینگ بود اما این انتقال در لحظات آخر منتفی شد تا سرنوشت او برای فصل آینده همچنان نامشخص بماند. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، بارها از علاقه خود به جدایی این بازیکن از این تیم اشاره کرده و این مسئله باعث شده که مدیر برنامه مهاجم 30 ساله به انتقاد از او بپردازد. بیل در بسیاری از بازی های دوستانه پیش فصل رئال مادرید از فهرست خط خورده و به میدان نرفت. او تنها در دو بازی برابر اتلتیکو مادرید و آرسنال حضور داشت و سایر بازی ها را از روی سکو یا نیمکت دنبال کرد. با این حال با اعلام فهرست سرمربی فرانسوی برای دیدار امشب برابر رم نام بیل نیز در کنار بازیکنانی چون ادن هازارد، لوکا یوویچ و کریم بنزما دیده می شود و این موضوع احتمال ادامه حضور این بازیکن در رئال مادرید را افزایش می دهد. حضور بازیکنان جوان و تازه وارد در خط هجومی رئال، رقابت را افزایش داده و شرایط را برای حضور گرت بیل در ترکیب 11 نفره دشوار خواهد کرد. 

نام خامس رودریگز که به ناپولی و اتلتیکو مادرید لینک شده در فهرست دیدار امشب دیده نمی شود. ماریانو دیاز نیز که پیراهن شماره 7 فصل پیش را بر تن داشت اما این فصل این شماره را به ادن هازارد داد، از لیست خط خورده است. 

1070