هافبک بارسا: پیوستن نیمار به رئال ضربه دردناکی برای ما خواهد بود

هافبک بارسا: پیوستن نیمار به رئال ضربه دردناکی برای ما خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی - کارلس آلنا، هافبک بارسلونا، تایید کرد که پیوستن نیمار به رئال مادرید می تواند ضربه بزرگ و دردناکی به قهرمان لالیگا باشد. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر پیشنهاد رئال مادرید برای جذب ستاره برزیلی مطرح شده است. در حالی که هنوز صحبتی از هیچ پیشنهاد رسمی نشده، روز گذشته مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مدعی شد که مذاکرات درباره انتقال نیمار پیشرفت خوبی داشته و به نظر می رسد که این بازیکن در آستانه جدایی از قهرمان فرانسه قرار دارد. این شایعات واکنش های بسیاری را به دنبال داشت و حالا آلنا مدعی شده که این اتفاق می تواند ضربه سختی برای بارسلونا باشد. او پس از پیروزی 4 - 0 شب گذشته بارسا برابر ناپولی در این باره به خبرنگاران گفت: " اگر نیمار به رقیب سنتی و همیشگی ما بپیوندد ضربه سختی برای ما خواهد بود. خصوصا که او پیش از این برای بارسلونا بازی می کرد. امیدواریم که او بازگردد. او بازیکن بی نظیری است و یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. اگر برگردد یک خرید عالی خواهد بود و می توانیم به بهترین شکل پنجره نقل و انتقالات این فصل را ببندیم. او می تواند به همه ما کمک کند که بازیکنان بهتری باشیم. "

بارسلونا اولین بازی خود در چارچوب فصل جدید رقابت های لالیگا را روز جمعه برابر اتلتیک بیلبائو انجام خواهد داد و احتمالا لیونل مسی را نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار به همراه نخواهد داشت. 

1070