اجازه رخنه مسائل سیاسی را در تشکیلات مس کرمان نمی دهیم

اجازه رخنه مسائل سیاسی را در تشکیلات مس کرمان نمی دهیم

وب سایت رسمی فوتبالی- به گفته رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی مس کرمان، اجازه رخنه مسائل سیاسی را در تشکیلات ورزشی این باشگاه نخواهیم داد لذا ورزش استان را فارغ از گرایشات سیاسی به اوج خواهیم رساند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سیدابوالحسن مهدوی عصر شنبه در نشست مدیران باشگاه مس کرمان با پیشکسوتان و رسانه های استان کرمان  افزود: مدیریت جدید باشگاه مس کرمان به دنبال مسائل سیاسی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشران ورزش ایران فوتبال است اظهار داشت: تیم فوتبال مس کرمان طلایه دار ورزش استان است لذا برای صعود به لیگ برتر باید مورد حمایت تمامی مردم و مسئولان این استان قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی مس کرمان گفت: در زمانی که امتیاز باشگاه شهرداری به مس کرمان واگذار شد، این باشگاه شکل گرفت و امروز این باشگاه با حمایت از ورزش در تمامی نقاط استان، طلایه دار ورزش کرمان و جنوب شرق کشور نام گرفته است.

وی ادامه داد: صعود یک تیم فوتبال به لیگ برتر نگاه های میلیونی پشت سر خود دارد و امروز فوتبال در جای جای این استان، دنبال می شود.

مهدوی افزود: تیم فوتبال مس کرمان باید به لیگ برتر راه یابد و با این صعود ورزش های دیگر نیز ارتقا و توسعه می یابند و صعود به لیگ برتر حق مردم استان کرمان است.

وی عنوان کرد: رسانه ها واقعیت ها را بیان می کنند و خبرنگار نباید شرف و وجدان خود را بفروشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان گفت: خبرنگار وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارد و باید صحت، سلامت و صداقت را در فعالیت خبری خود رعایت کند.

وی تصریح کرد: موفقیت باشگاه مس کرمان با ایفای نقش پررنگ رسانه ها محقق می شود و رسانه های کرمان یار و یاور ورزش استان و باشگاه مس کرمان خواهند بود که باید استفاده مطلوب از این ظرفیت ها شود.

مهدوی اضافه کرد: ۳۰ مرداد با حضور بیش از ۵۰۰ نفر تفکری مثبت را روانه تیم های ورزشی مس کرمان می کنیم که امیدواریم این تیم ها سرامد ورزش استان کرمان شوند.

4344