شش گزینه بایرن مونیخ پس از منتفی شدن انتقال سانه

شش گزینه بایرن مونیخ پس از منتفی شدن انتقال سانه

سایت رسمی فوتبالی - در فاصله سه هفته مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی، ناکامی در جذب بازیکن فشار زیادی را به بایرن مونیخ وارد کرده است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت لروی سانه در سوپرجام انگلیس به شدت بایرن را نگران کرده چرا که آنها می خواستند هافبک فرانسوی را به خدمت بگیرند. حالا که هافبک آلمانی از سیتی تقریبا دور شده است، آنها باید گزینه های دیگری را برای خرید روبن، ریبری و خامس رودریگز در نظر بگیرند.

ایوان پریشیچ: بازیکن کروات به علت گذشته اش در دورتموند سابقه حضور در بوندسلیگا را دارد. نیکو کوواچ سرمربی بایرن شخصا از مدیران باواریایی ها خواسته تا او را بخرند. قیمت این بازیکن 30 ساله حدودا 30 میلیون یورو تخمین زده می شود. پریشیچ از لیست اینتر برای بازی دوستانه با والنسیا خط خورده است.

حکیم زیاش: بازیکن مراکشی یکی از گزینه های مورد علاقه بایرن است. بازیکن آژاکس جوان، تکنیکی و با استعداد است. این بازیکن البته دیروز قراردادش را تا سال 2022 با آژاکس تمدید کرده اما جذب وی چندان هم غیرممکن نیست. 

استیون برگوین: سویا جدی ترین مشتری وینگر تیم آیندهوون است. واتفورد هم شرایط ملی پوش هلندی را دنبال می کرد اما در نهایت اسماعیل سار را از رن خریدند.  جذب این بازیکن توسط تیمی نظیر آیندهوون چندان مشکل به نظر نمی رسد. 

تیمو ورنر: مهاجم لایپزیش مدتی است که نگاه بایرن را به خود جلب کرده است. در حال حاضر بایرن هیچ مذاکره ای با لایپزیش نداشته هر چند که این بازیکن در تابستان بعدی بازیکن آزاد خواهد شد و باواریایی ها می توانند او را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

مارک روکا: بایرن مونیخ چند وقتی است که شرایط بازیکن تیم زیر 21 سال اسپانیا را دنبال می کند. مذاکرات با سانه باعث شده بود که باواریایی ها خرید بازیکن اسپانیول را متوقف کنند. روکا تا 2022 با اسپانیول قرارداد دارد و قیمتش در حدود 30 میلیون یورو خواهد بود.

دنی اولمو: بازیکن دیناموزاگرب در تیم زیر 21 سال اسپانیا حضور داشت. بازیکن سابق بارسلونا از اورتون هم پیشنهاد داشت. قیمت او هم 30 میلیون یوروست.