مارسلو : ایتالیایی ها با من تماس گرفتند ولی

مارسلو : ایتالیایی ها با من تماس گرفتند ولی

سایت رسمی فوتبالی- مارسلو ویه را، مدافع باتجربه و برزیلی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتادلوسپورت در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده و از عشق بی پایانش به رئال مادرید گفته است.

به گزارش فوتبالی، مارسلو در مورد علاقه اش به رئال گفته:« واقعیت این است که من رئال را دوست دارم؛ اینجا خانه من است و بهترین تیم دنیاست. فشارها در رئال مادرید قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری در دنیای ورزش نیست.»

این مدافع برزیلی درمورد ابزار تمایل باشگاه های مختلف ایتالیایی نسبت به جذب او گفت:« گهگاهی باشگاه های ایتالیایی با من تماس می گرفتند ولی تنها در حد گمانه زنی بود. من همیشه خودم را با رئال مادرید و هواداران رئال مرتبط می دانم.» او با وجود تکذیب احتمال انتقالش به سری آ، به تمجید از لیگ فوتبال دراین کشور پرداخت و گفت:« من از لیگ ایتالیا واقعا خوشم می آید. این تورنمنت در حال بازیابی قدرت و اهمیت گذشته اش است. فوتبال ایتالیا مثل فوتبال دنیا پرمعنا و مفهوم است و هرروز جاه طلب تر می شود.»

مارسلو با اشاره به اقتدار فوتبال ایتالیا، درمورد قدرت باشگاه یوونتوس هم صحبت کرد و گفت:« یوونتوس در سالهای اخیر دو بار در نزدیکی ما بود و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کار پیچیده ای است. قطعا اینکه یوونتوسی ها تا این حد رقابتی هستند، نشان دهنده ارزش بالای این تیم است. با داشتن کریستیانو رونالدو، امیدهای آنها برای قهرمانی دراروپا افزایش یافته است.»

اگرچه رئالی ها فصل گذشته نتوانستند توقعات را برآورده کنند، اما مارسلو مطمئن است که آنهابه زودی به روزهای خوبشان بازخواهند گشت:« وقتی که رئال نمی برد، انگار دنیا درحال فروپاشیدن است. این باشگاه کارهای زیادی برای فوتبال انجام داده است. حالا ما ترکیبی از جوانی و تجربه را در تیممان داریم. با فروتنی درست، دوباره شروع خوبی خواهیم داشت.»

6363