نیمار درمورد اتهام تجاوز: دنیا روی سرم خراب شد

نیمار درمورد اتهام تجاوز: دنیا روی سرم خراب شد

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در صفحه رسمی اش در اینستاگرام متنی نوشت و درآن راجع به تصمیم دادگاه برزیل برای آرشیو کردن پرونده مربوط به اتهام تجاوز او به یک مدل برزیلی، اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمار در این دل نوشته که دراینستاگرام منتشر کرد نوشت:« این ماجرایی است که بنا به دلایل مختلفی، هرگز در تمام زندگی ام فراموشش نخواهم کرد. آسیبی بزرگ به من، خانواده ام و افرادی که واقعا مرا می شناسند وارد شد. بعد از فهمیدن این که دادگاه برزیل تصمیم گرفته تا پرونده اتهام تجاوز من به یک مدل برزیلی به نام ناجیلا را به دلیل کمبود مدارک، بایگانی کند، واقعا آرامش یافتم. من صادق خواهم بود و نمی گویم که خوشحالم؛ بلکه تسکین یافتم و به آرامش رسیدم.»

البته آرشیو شدن این پرونده به معنای بیگناهی نیمارنیست؛ چرا که ممکن است در آینده و در صورتی که مدارک جدیدی رو شود، این پرونده مجددا بازگشایی شود.

نیمار در ادامه به این نکته اشاره کرد که از زمانی که چنین اتهامی به او وارد شده است، زخمهای عمیقی در روح او ایجاد شده است:« همچنان مسائلی خیلی خوب که نشانه انسانیت است در ذهنم مانده ولی مسائل بد هم در ذهنم می ماند. در آن زمان حس می کردم که دنیا روی سرم خراب شده و آسمان روی سرم ریخته است.»

 6363