مدیرعامل کارخانه ذوب آهن: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نمی‌کنیم

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نمی‌کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل کارخانه ذوب آهن با حضور در تمرین تیم فوتبال این باشگاه در آستانه بازی با الاتحاد عربستان گفت: از هیچ حمایتی از تیم دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی،  منصور یزدی زاده قبل از عزیمت تیم فوتبال ذوب آهن ایران به قطر جهت دیدار با تیم الاتحاد به همراه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم حضور یافت.

وی ضمن تشکر از تلاش های هیات مدیره،  مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان و سایر تیم های باشگاه، اخلاق مداری را اصل اولیه باشگاه و کارخانه ذوب آهن اصفهان دانست و گفت: هرچند نتیجه و برد تیم، برای مردم عزیز ایران، اصفهان و پرسنل شرکت بسیار حائز اهمیت است اما ذوب آهن پرچمدار اخلاق مداری است و این برند باشگاه و کارخانه است که باید در هر شرایطی حفظ گردد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تاکید کرد: مطمئنم تیم ذوب آهن تمام تلاش خود را برای برد در این مصاف با الاتحاد خواهد نمود زیرا ذوب آهن شایستگی های خود را برای نمایندگی ایران نشان داده است.

یزدی زاده برای تیم ذوب آهن ایران به عنوان نماینده شایسته ایران و اصفهان در دیدار پیش رو و مجموعه باشگاه در تمامی مسابقات آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم. 

در پایان جلسه یزدی زاده اعلام کرد که در صورت برد تیم ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان به این تیم  پاداش پرداخت خواهد شد.

تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. بازی برگشت دو تیم روز دوشنبه در قطر برگزار می شود. ذوبی ها امروز به تهران می آیند و فردا عازم دوحه می شوند.

7655