انتقام گیری عجیب هواداران چلسی از داوید لوییز

انتقام گیری عجیب هواداران چلسی از داوید لوییز

سایت رسمی فوتبالی - هواداران چلسی که از احتمال انتقال داوید لوییز به آرسنال عصبانی هستند ناراحتی خود را با روشی عجیب نسبت به این بازیکن نشان داده اند. 

به گزارش فوتبالی، انتظار می رود که داوید لوییز در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال انگلیس با قراردادی به ارزش 7 میلیون پوند از چلسی به آرسنال منتقل شود. هواداران چلسی از این انتقال به شدت ناراضی هستند و حالا ناراحتی خود را با امتیاز پایین دادن به رستوران این بازیکن نشان داده اند. داوید لوییز رستورانی در یکی از بهترین خیابان های لندن دارد و افرادی که به این رستوران رفته اند، می توانند نظر خود را درباره کیفیت غذا و محیط آن در یک برنامه اینترنتی در قالب امتیاز دهی نشان دهند تا سایر افراد نیز بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. حالا هواداران تیم آبی پوش لندن با حمله کردن به این برنامه و اعتراض به غذای این رستوران و دادن امتیاز پایین سعی دارند شهرت رستوران بازیکن سابق خود را تخریب کنند. در ساعات گذشته صدها نظر در برنامه مربوطه درباره رستوران لوییز به ثبت رسیده که در یکی از آنها نوشته شده: " یکی از بدترین رستوران هایی که رفته ام. سرویس بسیار ضعیف و غذای بدمزه زمانی بدتر شد که یک موش بزرگ از آشپزخانه آن بیرون آمد. هرگز به آنجا باز نخواهم گشت و حضور در این رستوران را نیز به کسی توصیه نمی کنم. "

پیش از این اتفاقات امتیاز این رستوران در برنامه مربوطه 4.1 و در نظرسنجی گوگل نیز 4 بود که امتیاز بسیار خوبی به حساب می آمد. ویلیان، دیگر بازیکن برزیلی چلسی، نیز یکی دیگر از صاحبان این رستوران است که آماج حملات طرفداران عصبانی چلسی قرار گرفته است. 

1070