اسکوچیچ: خوشحالم بازی اول با فولاد است

اسکوچیچ: خوشحالم بازی اول با فولاد است

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نخستین بازی لیگ برتر میهمان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت ابادان درباره شروع لیگ برتر گفت: مشخص نشدن زمان آغاز لیگ برتر موجب بلاتکلیفی تیم صنعت نفت آبادان و تمام تیم های حاضر در لیگ شده و آنها را تحت تاثیر قرار داده است.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تمرینات تیم صنعت نفت آبادان منظم برگزار شد و اکنون آماده حضور در رقابت های لیگ برتر هستیم گفت: ما باید برنامه های تمرینی خود را بر اساس آغاز رقابت های لیگ ارائه کنیم و امیدواریم فدراسیون فوتبال ایران تاریخ آغاز مسابقات را اعلام کند.


وی تصریح کرد: تا کنون چهار بازی تدارکاتی برگزار کردیم تا تیم در شرایط مسابقه باقی بماند ولی هر چه لیگ دیرتر آغاز  شود بازیکنان از این شرایط خارج می شوند.


اسکوچیچ افزود: اردوی تهران به ما کمک کرد تا بازیکنان به لحاظ آمادگی شرایط خوبی بدست بیاورند ولی برگزار نشدن لیگ ممکن است تیم ها را از لحاظ آمادگی دور کند.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص قرعه این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: خوشحالم که لیگ را با بازی برابر فولاد خوزستان آغاز می کنیم زیرا با این تیم کار کردم و می دانم تیم خوبی را روانه لیگ برتر خواهند کرد.

 


وی اظهار داشت: تمامی بازی های لیگ برتر شرایط خاص خود را دارد و هیچ بازی آسان نیست زیرا تمامی تیم ها با هدف موفقیت در این رقابت ها شرکت می کنند.

7413