دادستان کل کشور: فیفا چه کار به ورزشگاه رفتن زنان دارد؟/ دلشان برای زنان ما نسوخته!

دادستان کل کشور: فیفا چه کار به ورزشگاه رفتن زنان دارد؟/ دلشان برای زنان ما نسوخته!

وب سایت رسمی فوتبالی- دادستان کل کشور با اشاره به بحث‌های اخیر درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها، گفت: اینکه گیر داده‌اند که حتماً در ورزشگاه‌های ایران هم باید زن هم باید راه پیدا کنند دلشان برای زنان ما سوخته؟ دلشان برای سالن‌های ورزشی ما سوخته؟ دلشان برای این سوخته که زن‌ها هم از فیوضات عالیه تماشای فوتبال محروم نباشند؟ این را ساده نگیرید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری چهارشنبه 16 مرداد در دانشگاه خوارزمی  گفت: اینکه فیفا می‌آید رسماً اعلام می‎کند اگر چنانچه ورزش ایران زنان را در ورزشگاه‌ها راه ندهد ما ایران را از حضور در بازی‌های بین‌المللی محروم می‌کنیم این را شما ساده می‌اندیشید؟ این حرف ساده‌ای نیست، فیفا چه کار دارد به اینکه در کشوری 10، 500، هزار یا پنج هزار تماشاگر برای فوتبال می‌رود حتماً تعدادی از آنان باید زن باشند؟

وی اضافه کرد: اینکه گیر داده‌اند که حتما در ورزشگاه‌های ایران هم باید زن هم باید راه پیدا کنند دلشان برای زنان ما سوخته؟ دلشان برای سالن‌های ورزشی ما سوخته؟ دلشان برای این سوخته که زن‌ها هم از فیوضات عالیه تماشای فوتبال محروم نباشند؟ این را ساده نگیرید.

7413