گابی‌گل: دوست دارم به اینتر برگردم

گابی‌گل: دوست دارم به اینتر برگردم

سایت رسمی فوتبالی – گابریل باربوسا گفته که دوست دارد در ژانویه به اینتر برگردد. اما اینتر ممکن است این بازیکن را به سانتوس بفروشد.

گابی‌گل در حال حاضر به صورت قرضی در فلامنگو بازی می‌کند و در 22 بازی، 16 گل زده است. او که با قیمت 29.5 میلیون یورو به اینتر پیوسته بود می‌گوید: «من در اروپا فرصت‌هایی داشتم، اما زیاد به من فرصت داده نشد. اما حسرتی ندارم و کینه‌ای به دل ندارم. پس از قهرمانی در المپیک ریو، به فکر رفتن بودم چون پیشنهادهای مهمی داشتم. من پیشنهاد اینتر را به دلیل مهربانی آنها با خانواده‌ام و من پذیرفتم. طرفداران اینتر هم از من استقبال گرمی در فرودگاه داشتند.

من با انگیزه فراوانی به شهر میلان رفتم چون پروژه این باشگاه را دوست داشتم و می‌خواستم تجربه‌ام را در اروپا آغاز کنم، اما اوضاع آ‌ن‌طور که تصور می‌کردم پیش نرفت.

من بازیکنی سخت‌کوش هستم. من در برزیل استمرار دارم و همیشه عالی کار کرده‌ام. این اتفاق می‌تواند در یک باشگاه اروپایی هم روی دهد. من هنوز بازیکن اینتر هستم و باید ببینیم چه می‌شود. 

اینتر مهاجمانی داشت که پیش‌تر هم کنار هم بازی کرده بودند و ویژگی‌های متفاوتی نسبت به من داشتند. حتی امروز هم در شبکه‌های اجتماعی، طرفداران پرشماری از اینتر می‌خواهند که من برگردم. اگر به عقب برمی‌گشتم، باز هم به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت می‌دادم. اینتر باشگاه بزرگی است و برزیلی‌های بسیاری در این باشگاه تاریخ‌ساز شده‌اند. من طرفدار اینتر هستم و همیشه بازی‌های تیمم را از تلویزیون نگاه می‌کنم.»

سانتوس به دنبال بازگرداندن این بازیکن است. اینتر حاضر است او را در قبال 5 میلیون یورو به همراه لوکاس وریسیمو، مدافع برزیلی به سانتوس بفروشد.

8444