نگرانی لواندوفسکی از وضع بایرن: 3 بازیکن جدید نیاز داریم

نگرانی لواندوفسکی از وضع بایرن: 3 بازیکن جدید نیاز داریم

سایت رسمی فوتبالی - رابرت لواندوفسکی از وضعیت بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات ناراضی است و باور دارد که این تیم باید 3 بازیکن جدید به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، فرانک ریبری و آرین روبن در پایان فصل گذشته و با به اتمام رسیدن مهلت قراردادهایشان از بایرن مونیخ جدا شدند و خامس رودریگز نیز با پایان قرارداد قرضی خود بار دیگر به رئال مادرید بازگشت. با جدایی این سه بازیکن مهم، لواندوفسکی تاکید دارد که باشگاه اگر قصد دارد به موفقیت خود در بوندس لیگا و رقابت با دورتموند ادامه دهد، باید جانشینی برای این سه بازیکن پیدا کند. او در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد در این باره اظهار داشت: " فکر می کنم ما به سه بازیکن جدید نیاز داریم. با جدایی فرانک ریبری، آرین روبن و خامس رودریگز سه بازیکن هجومی را از دست دادیم و تا به حال خرید جدید خوبی در این پست ها نداشتیم. حتی اگر سانه نیز به تیم ما بیاید به یک وینگر هجومی دیگر نیاز داریم. شاید یک شماره 6 یا یک مهاجم نوک. "

بایرن مونیخ اخیرا به شدت به لروی سانه، بازیکن منچسترسیتی، لینک شده که گفته می شود قیمتی حدود 141 میلیون یورو دارد. پنجره لیگ برتر انگلیس فردا بسته خواهد شد و پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، نیز بارها تاکید کرده که به شدت خواهان ادامه حضور این بازیکن در ترکیب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. علیرغم نگرانی لواندوفسکی، مدیران باشگاه یک مهاجم جوان از هامبورگ به نام فیته آرپ خریداری کرده اند و مدافعانی چون بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز را نیز از اشتوتگارت و اتلتیکو مادرید به خدمت گرفته اند. این بازیکن در ادامه اضافه کرد: " اگر بخواهید کل فصل را با 13 یا 14 بازیکن حرفه ای و با تجربه ادامه دهید، شرایط سخت خواهد شد. ما در یک فصل کامل 50، 60 بازی در پیش داریم و این سه، چهار، پنج یا شش ماه نیست. ما بازیکنان کمی داریم و اولی هوینس و کارل هاینس رومینیگه نظر من در این باره را می دانند. "

1070