غیبت مشکوک مودریچ در لیست رئال مادرید؛ شایعه جدایی لوکا داغ شد

غیبت مشکوک مودریچ در لیست رئال مادرید؛ شایعه جدایی لوکا داغ شد

سایت رسمی فوتبالی - لیست زیدان برای ششمین بازی دوستانه پیش فصل مقابل ردبول سالزبورگ اعلام شد که این لیست حاوی نکات عجیب و مهمی است.

به گزارش فوتبالی، ماریانو دیاز، خامس رودریگز و گرت بیل سه بازیکنی که در لیست خروجی هستند از سفر به اتریش بازماندند. از سویی کوبو و رودریگو دو بازیکن جوان رئال مادرید که فصل آینده در لیست کاستیا قرار می گیرند هم خط خورده اند. اما عجیب ترین نکته مربوط به لوکا مودریچ هافبک شماره 10 رئال مادرید است. بررسی ها نشان می دهد که این بازیکن مصدوم نیست. حالا مشخص نیست که آیا زیدان شخصا تصمیم گرفته که این بازیکن را خط بزند یا این که لوکیتا در حال مذاکره با تیم های دیگر است و به همین خاطر خط خورده است.

مودریچ، بهترین بازیکن سال گذشته جهان در قهرمانی های اخیر رئال مادرید در چمپیونزلیگ نقش مهمی داشته اما در سن 33 سالگی در سالهای پایانی فوتبال خود بسر می برد. این بازیکن در تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به اینتر بود اما رئال مادرید اجازه جدا شدنش را نداد. حالا هم اگر لوکا قصد جدایی داشته باشد به نظر می رسد که لیگ ایتالیا مقصدی محتمل برای او باشد. 

رئال مادرید با تمدید قرارداد کروس نشان داد که روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است. از سویی مذاکره با بازیکنانی نظیر پوگبا، فن ده بیک و اریکسن نشان می دهد که خط هافبک رئال مادرید دستخوش تغییر خواهد شد و در این شرایط به نظر می رسد که مودریچ ممکن است قربانی شود و به همین خاطر جدایی بازیکن کروات در روزهای آینده از رئال مادرید دور از انتظار نیست.