بیانیه حمایتی کانون مربیان فوتبال ایران از رضا مهاجری و جامعه مربیان کشور

بیانیه حمایتی کانون مربیان فوتبال ایران از رضا مهاجری و جامعه مربیان کشور

وب سایت رسمی فوتبالی- کانون مربیان فوتبال ایران بعد از مشکلاتی که در تمرین نساجی رخ داد در حمایت از رضا مهاجری بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

تعاملات بین بخشهای مختلف سازمان و تشکیلات اداری و اجرایی فوتبال  تابع و مشتقی  از فرهنگ  بوروکراتیک و اداری در کشور است. 

به همان اندازه که فرهنگ و آداب و سنن مدرنیته و شهر نشینی در کشور پدیدار شده است ،قوانین و دستورالعمل های اجرایی فوتبال نیز در کشور اجرایی و قابل استناد می باشد  و نه بیشتر!!!

روابط فیمابین فدراسیون ،باشگاه ها، عوامل اجرایی و هواداران فوتبال از استحکام و پایداری لازم برخوردار نیست . 

بخش تصمیم گیری های کلان فوتبالی که مسئول راهبرد فوتبال به موازات سیاست های کلان کشور و جلوگیری از اصطکاک و تضاد با هنجارهای تعریف شده می باشد تنها به تعریف بخشنامه ها نظامنامه ها می پردازد و بخشهای نظارتی در خصوص عملکرد صحیح آنها فعال نمی باشد. 

طی ماه های اخیر که بازار نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان فعال و داغ است ،کاستی و معضل بزرگ عدم رعایت دستورالعمل ها از سوی بخش کوچکی از عوامل  اجرایی فوتبال یعنی واسطه ها و مربیان نمود  بیشتری پیدا کرده و گاه با جنجال مطبوعاتی و رسانه ای توام شده است .شاهد بوده ایم که واسطه ها بصورت عیان و مشهود در محل تمرین تیمها حضور یافته و خارج از چهارچوب های اعلان شده و فراتر از وظایف محوله در کار و شرح وظایف مدون مربیان دخول نموده و در صدد تحمیل بازیکنان خود میباشند.

کانون مربیان فوتبال کشور در حمایت از جناب آقای رضا مهاجری عزیز و اعضای خانواده بزرگ مربیان کشور و شرح وظایف محوله آنان، عدم رضایت مندی خود را از وضعیت پیش آمده اعلام نموده و در صدد پیگیری تخلفات موجود به استناد شکایات دریافتی از اعضاء و ارجاء و طرح دعوی به مقامات مسئول می باشد.

7655