مسی الگوی ایده آل کودکان اسپانیایی هوادار رئال و اتلتیکو

مسی الگوی ایده آل کودکان اسپانیایی هوادار رئال و اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی الگویی ایده آل برای کودکان و نوجوانان اسپانیایی است. در یک نظرسنجی به عمل آمده توسط XV Encuesta Adecco، از 1800 کودک و نوجوان اسپانیایی این سوال پرسیده شد:« دوست دارید وقتی بزرگ شدید مثل چه کسی باشید؟»

به گزارش فوتبالی، جواب این نظرسنجی که از 1800 کودک و نوجوان بین 4 تا 16  سال اسپانیایی به عمل آمد، جالب توجه بود.21.9% از آنها به لیونل مسی رای داده اندو جالب اینجاست که در بین کسانی که مسی را انتخاب کرده اند، کودکانی که طرفدار رئال مادرید و اتلتیکومادرید هستند نیز دیده می شوند.

اولین بازیکن اتلتیکو که بیشترین رای را کسب کرده، دیگو کاستا است که نامش را در رده ششم آرای کودکان و نوجوانان اسپانیایی می بیند و 6.3% آرا را به خود اختصاص داده و ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید با کسب 3.7% آرا در رده نهم است. رسیدن به جایگاه رافا نادال رویای 6.8% از کودکان ونوجوانان اسپانیایی است و 9.4% از آنها به آرتورو والس رای دادند. 

کریستیانو رونالدو که فصل گذشته در این رای گیری جایگاه فوق العاده ای داشت، به خاطر انتقالش به یوونتوس دیگر چندان مورد توجه کودکان و نوجوانان اسپانیایی قرار نگرفته است.

 یکی از نکات جالب توجه در این تحقیق، علاقه دختران کودک و نوجوان به فوتبال بانوان است. برای اولین بار 7.1% از دختران، یک بانوی فوتبایست را به عنوان الگویشان برگزیده اند.

 

6363