سیتی و توافق برسر خرید بازیکن جوان اسپورتینگ لیسبون

سیتی و توافق برسر خرید بازیکن جوان اسپورتینگ لیسبون

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه منچسترسیتی موفق شدند تا برای به خدمت گرفتن بال 18 ساله اسپورتینگ لیسبون با پرداخت 3.5 میلیون یورو با این تیم به توافق برسند.

به گزارش فوتبالی، فلیکس کورئیا در شرایط به منچسترسیتی پیوست که تیمهایی مثل بارسلونا ، میلان و یوونتوس نیز به دنبال جذب او بودند.

حالا باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون این خبر را تائید کرده و اعلام نموده که با انتقال کورئیا به تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موافقت کرده است. گویا مدیران باشگاه سیتی یک ماه پیش با این بازیکن که بازیکن تیم ملی زیر 21 سال پرتغال نیز هست به توافقات شخصی دست یافته بودند و حالا با سران اسپورتینگ هم توافق کرده اند که در ابتدا با پرداخت 3.5 میلیون یورو او را به خدمت گرفته و در آینده و درصورت محقق شدن برخی اهداف مبلغ 3.5 میلیون یوروی دیگر به این باشگاه پرتغالی پرداخت کنند.

کورئیا نقشی کلیدی در ترکیب تیم ملی پرتغال در رقابتهای یورو زیر 21 ساله ها ایفا کرد. گل و پاس گل او باعث برد 0-3 پرتغال مقابل ایتالیا در اولین بازی شان دراین تورنمنت شد واو و هم تیمی هایش توانستند تا بازی فینال پیش رفته ولی در بازی فینال 0-2 مغلوب اسپانیا شدند.

انتظار می رود تا او قراردادی 5 ساله را با سیتی به امضا رسانده و پس از آن به صورت قرضی به تیمی دیگر منتقل شود. از باشگاه های NAC بردای هلند و خیرونای اسپانیا به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است.

حالا کورئیا چهارمین خرید سیتی در بازار تابستانی است. آنها پیش از این با پرداخت 70 میلیون یورو رودری را از اتلتیکومادرید جذب کردند و سپس آنجلینو را از آیندهوون به خدمت گرفتند و زک استفن هم از کلمبوس کروی آمریکا خریداری شد و به صورت قرضی به فورتونا دوسلدورف واگذار گردید.

 6363